کد خبر: 645396
تاریخ انتشار :

بورس در هفته گذشته چقدر ریخت؟

​شاخص کل بورس اوراق بهادار تهران در معاملات هفته جاری، ادامه‌دهنده نوسانات هفته گذشته بود و با قرار گرفتن در ارتفاع یک‌میلیون و ۲۸۲ هزار واحد به کار خود پایان داد.

بورس در هفته گذشته چقدر ریخت؟
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین،  شاخص کل بورس اوراق بهادار تهران در پایان معاملات هفته جاری (منتهی به چهارشنبه، ۲۷ بهمن) با ۲ هزار واحد کاهش نسبت به هفته قبل، به عدد یک‌ میلیون و ۲۸۲ هزار واحد رسید؛ بر این اساس افت شاخص کل در هفته جاری کمتر از یک درصد بود.

شاخص کل در پایان روز چهارشنبه هفته گذشته (۲۰ بهمن ماه) در حالی با رقم یک میلیون و ۲۸۴ هزار واحد به معاملات خود پایان داد که این رقم در (‌۲۷ بهمن ماه) به یک‌ میلیون و ۲۸۲ هزار واحد رسید.

بورس در هفته گذشته چقدر ریخت؟

شاخص کل (هم‌وزن) در پایان هفته گذشته ۳۲۶ هزار و ۲۵۰ واحد بود که در هفته جاری این عدد به ۳۲۵ هزار و ۲۸۲ واحد و شاخص قیمت (هم‌وزن) از ۲۰۴ هزار و ۷۲۰ واحد به عدد ۲۰۳ هزار و ۹۷۷ واحد رسید.

در چهار روز معاملاتی این هفته بورس، نمادهای پارس فولاد سبزوار (فسبزوار)، ایران خودرو (خودرو)،‌ پالایش نفت تهران (شتران)، ملی صنایع مس ایران (فملی)،  سپید ماکیان (سپید)، سایپا (خساپا) و فولاد مبارکه اصفهان (فولاد) در گروه نمادهای پُر تراکنش قرار داشتند.

 

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    Markets

    دیگر رسانه ها