کد خبر: 678208
تاریخ انتشار :

مهاجرت خلبان‌های ایرانی

مقصود اسعدی سامانی دبیر انجمن شرکت‌های هواپیمایی گفت: بدون نظرخواهی از فعالان صنعت و بدون کار کارشناسی نرخ ٢٩ درصدی را برای افزایش قیمت بلیت انتخاب کردند در حالی که این میزان افزایش قیمت، هیچ مشکلی از صنعت را حل نمی‌کند.

مهاجرت خلبان‌های ایرانی
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

ایلنا: دبیر انجمن شرکت‌های هواپیمایی گفت: بدون نظرخواهی از فعالان صنعت و بدون کار کارشناسی نرخ ٢٩ درصدی را برای افزایش قیمت بلیت انتخاب کردند در حالی که این میزان افزایش قیمت، هیچ مشکلی از صنعت را حل نمی‌کند.

 

مقصود اسعدی سامانی درباره افزایش ٢٩ درصدی بلیت هواپیما اظهار داشت: به شدت مخالف این مقدار افزایش بلیت هواپیما هستیم و با ٢٩ درصد افزایش قیمت، مشکلی از صنعت هوانوردی حل نمی‌شود. 

وی با بیان اینکه از امروز قیمت بلیت هواپیما ٢٩ درصد افزایش پیدا می‌کند، ادامه داد: بدون حضور ذی‌نفعان صنعت در این باره تصمیم گرفته شد و نمی‌دانیم با کدام حساب و کتاب و چه فرمولی به نرخ ٢٩ درصد افزایش قیمت رسیدند.

دبیر انجمن شرکت‌های هواپیمایی با بیان اینکه این تصمیم نشان می‌دهد در کشورمان بدون اقدامات کارشناسی تصمیمات گرفته، تعیین و ابلاغ می‌شود، گفت: بدون نظرخواهی از فعالان صنعت و بدون کار کارشناسی نرخ ٢٩ درصدی را برای افزایش قیمت بلیت انتخاب کردند در حالی که این میزان افزایش قیمت، هیچ مشکلی از صنعت را حل نمی‌کند. 

اسعدی سامانی با بیان اینکه دولت اراده‌ای برای رفع مشکلات و بحران ‌های صنعت هوانوردی ندارد، اظهار داشت: در صنعت هوانوردی شاهد مهاجرت خلبان‌ها هستیم و با این وضعیت مهاجرت خلبان‌ها سرعت پیدا می‌کند. 

وی تاکید کرد: با این میزان افزایش قیمت هیچ ارتقای کیفیت در خدمات نخواهیم داشت و دوره انتظار برای خرید بلیت مسیرهای پرتردد افزایش پیدا می‌کند. 

 

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    Markets

    دیگر رسانه ها