پایگاه خبری خانه فوتبال:

فروش ویژه بهمن موتور.فروش نقدی و پیش فروش دو شیوه فروش در بهمن موتور است.بهمن موتور قرار است دو مدل شگفت انگیز خانواده فیدلیتی را عرضه کند.بهمن موتور خودروهای با کیفیت تری نسبت به دیگر خودروسازها عرضه می کند.بهمن موتور این مدل را با شرایط خاص عرضه می کند

خودروسازی بهمن اعلام کرده که مادران دارای دو فرزند می‌توانند از ساعت 10 صبح روز شنبه 29 مهر تا ساعت 24 روز 2 آبان 1402 با مراجعه به سایت این خودروسازی نسبت به تکمیل فرآیند ثبت نام اقدام کنند.

شرکت بهمن موتور طرفداران زیادی در ایران دارد . گروه بهمن موتور شرکتی ایرانی است که دفتر مرکزی آن در تهران قرار دارد. شرکت بهمن موتور اولین فعالیت های خود را در سال ۱۳۳۱ با نام ایران خلیج کو در زمینهٔ ترابری دریایی آغاز کرد.شرکت بهمن موتور هر چند وقت یک بار فروش فوق العاده دارد. آخرین اخبار از نحوه ثبت نام در فروش ویژه محصولات بهمن موتور را با هم در سایت فردا می خوانیم.

بهمن موتور اعلام کرد در راستای تحویل محصولات عرضه شده در سامانه یکپارچه فروش برای مادران دارای دو فرزند در نظر دارد تا تحویل دیگنیتی پرایم با اولویت آبان 1402 را نهایی کند.

البته مدیران بهمن موتور یک سوپرایز هم برای مادرانی که ذیل قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت در طرح اولین فروش از مسیر سامانه یکپارچه، شرکت کردند، در نظر گرفته اند.

براساس اطلاعیه این خودروساز خصوصی مادرانی که برای دریافت خودرو در این دوره زمانی انتخاب شده اند می توانند در خودروی انتخابی خود (دیگنیتی پرایم) را با سایر محصولات این خودروساز تعویض کنند.

خودروهایی می توانند به عنوان خودروی جایگزین از سوی مادران دارای دو فرزند انتخاب شوند عبارتند از دیگنیتی پرستیژ، فیدلیتی پرایم تیپ 1، فیدلیتی پرایم تیپ 2 و ریسپکت پرایم.

مادران دارای دو فرزند می توانند از ساعت 10 صبح روز 29 مهر تا ساعت 24 روز 2 آبان 1402 با مراجعه به سایت http://bahman.iranecar.com نسبت به تکمیل فرآیند ثبت نام اقدام کنند.

مدیران بهمن موتور تاکید کرده اند فرصت حضور در این طرح فروش برای مادران تمدید نخواهد شد.

مادران علاقمند به دریافت دیگنیتی پرایم باید مبلغی حول و حوش یک میلیارد و 249 میلیون تومان را به بهمن موتوری ها پرداخت کنند. موعد تحویل هفته چهارم بهمن امسال خواهد بود. سود انصراف خرید این خودرو صفر در نظر گرفته شده و جریمه تاخیر ماهیانه سه درصدی در دسترس متقاضیان قرار دارد.

اما چنانچه مادران بخواهند خودروی خود را با سایر محصولات جایگزین کنند می توانند دیگنیتی پرایم را انتخاب کنند. این خودرو با مبلغ حدود یک میلیارد و 442 میلیون تومان عنوان گران ترین خودروی جایگزین را یدک می کشد. ریسپکت پرایم نیز با قیمت حول و حوش 973 میلیون تومان ارزان ترین خودروی جایگزین عرضه شده از سوی بهمن موتوری ها است. فیدلیتی پرایم تیپ 1 نزدیک به یک میلیارد و 123 میلیون تومان قیمت دارد و قیمت دیگر مدل فیدلیتی پرایم، یعنی فیدلیتی پرایم تیپ 2 با قیمتی، حدود یک میلیارد و 148 میلیون تومان در دسترس متقاضیان قرار دارد.

بهمن موتور

اگر متقاضیان قصد دارد هر چه زودتر خودروی خود را از بهمن موتور تحویل بگیرند می توانند با انتخاب ریسپکت پرایم، خودروی خود را در هفته دوم آذر 1402 از این خودروساز دریافت کنند. دیگنیتی پرستیژ در هفته پایانی بهمن امسال به متقاضیان تحویل داده خواهد شد. اما دو مدل فیدلیتی حاضر در این طرح جایگزینی در هفته آخر دی امسال برای مشتریان فاکتور می شود.

همه خودروها به جز ریسپکت از سود مشارکت سالیانه محروم هستند اما چنانچه بهمن موتور در تحویل آنها تاخیر کند، قول داده تا ماهانه سه درصد از قیمت خودرو را به عنوان جریمه به حساب متقاضیان واریز کند.

رنگ خودرو و همچنین تریم داخلی همه خودروها به جز ریسپکت بر اساس موجودی تحویل داده می شود.

ریسپکت رنگش براساس موجودی تحویل داده می شود اما تریم داخلی آن مشخص است و بهمن موتوری ها تریم مشکی را برای آن در نظر گرفته اند. سود مشارکت ریسپکت 17.5 درصد سالیانه و جریمه دیرکرد آن نیز 2.5 درصد ماهیانه اعلام شده است.

منبع:ساناپرس

در فرآیند ثبت نام آنلاین لازم است مدارک شناسایی، کدپستی و آدرس دقیق و منطقه شهرداری محل سکونت، شماره تلفن متقاضی و همچنین شماره شبا و شماره حساب به همراه نام بانک و کد شعبه مربوط متقاضی مطابق با اطلاعات مندرج در سامانه یکپارچه عرضه خودروهای داخلی را در اختیار داشته باشد.

همچنین تکمیل وجه تنها از طریق یک تراکنش امکان پذیر است لذا نسبت به رفع محدودیت سقف جابجایی در برخی کارت‌های بانکی اقدامات لازم صورت گیرد.

«نیما مؤمنی»، مدیر بازاریابی و فروش گروه بهمن در مورد این که چه میزان با کمبود و عدم تخصیص ارز، در ایجاد مشکل در تولید گروه بهمن در نیمه دوم سال تأثیر گذاشته؟ عنوان کرد: «گروه بهمن در هر صورت تلاش می‌کند تمام تعهدات خود را ایفا و مطابق با برنامه تولید پیش برود.»

وی در ادامه افزود: «چرخه تولید تا زمانی که موجودی قطعه در انبارها به پایان برسد ادامه دارد، اما عدم تخصیص ارز می تواند تداوم تولید را با مشکل مواجه کند.»

همچنین مؤمنی در مورد گسترش شبکه خدمات پس از فروش بیان داشت: «گروه بهمن در تمامی استان‌ها و کلان شهرها و همچنین مرکز شهرها نمایندگی دارد و همواره تلاش کرده‌ایم تا بتوانیم خدمات پس از فروش را ارائه کنیم.»

وی در ادامه گفت: «با این حال، ظرفیت و موجودی خودروسازان متفاوت‌ است، اما اگر وضعیت فعلی بهبود پیدا نکند و مشکل ارز همچنان وجود داشته باشد، گروه بهمن هم با چالش مواجه می‌شود.»

در ادامه این رویداد، مدیر بازاریابی و فروش گروه بهمن همچنین در خصوص علت عدم حضور دیگنیتی پرستیژ در آخرین عرضه سامانه یکپارچه فروش اظهار کرد: «تمام ظرفیت تولید یک‌ساله این محصول در اولین مرحله فروش در سامانه تکمیل شده است. این عدم حضور در مرحله دوم به دلیل جلوگیری از معوقات است که در مقابل مردم شرمنده نشویم.»

بهمن موتور

مؤمنی همچنین ضمن اشاره به اینکه، از دیدگاه گروه بهمن یکی از شیوه‌های فروش که منجر به تعدیل قیمت در بازار خواهد شد بورس‌ کالا بوده، افزود: «قصد داریم محصولات خود را در این پلتفرم به فروش برسانیم، اما با این حال، بهترین روش، فروش در بازار آزاد است که با توجه وضعیت و قوانین در حال حاضر امکان پذیر نیست.»

با دوستان خود به اشتراک بگذارید: