کد خبر: 698555
تاریخ انتشار :

سلطان شکر در چنگ قانون

ایسنا/مازندران فرمانده انتظامی شهرستان بابل از دستگیری محتکر شکر و کشف ۲۵ تن شکر احتکار شده در آن شهرستان خبر داد.

سلطان شکر در چنگ قانون
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

سرهنگ "علی داداش تبار" در تشریح این خبر، اظهار کرد: در پی دریافت گزارش‌هایی مبنی بر احتکار شکر توسط فردی در این شهرستان، بررسی موضوع در دستور کار ماموران انتظامی بخش گتاب قرار گرفت.

وی افزود: ماموران پس از هماهنگی قضائی با همراهی کارشناسان سازمان صنعت، معدن و تجارت به محل اعزام شدند و در بازرسی از انبار نگهداری کالا توسط متهم ۲۵ تن  شکر که به صورت غیرقانونی دپو و احتکار شده بود؛ کشف کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان بابل ارزش کالای احتکار کشف شده را بنا به نظر کارشناسان بالغ بر ۱۰ میلیارد ریال عنوان کرد و گفت: متهم پس از تشکیل  پرونده به مرجع قضایی معرفی و کالای کشف شده نیز به سازمان مربوطه تحویل شد .

سرهنگ "داداش تبار" در پایان مبارزه با احتکار و قاچاق کالا را یکی از اولویت‌های اصلی مجموعه انتظامی در برخورد با مفسدان اقتصادی عنوان کرد و گفت: برخورد قاطع و قانونی با محتکران به صورت مستمر در دستور کار پلیس قرار دارد و مردم نیز می‌توانند در صورت اطلاع از فعالیت این افراد، موضوع را به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اطلاع دهند.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان مازندران از کشف ۵۰ کیلو حشیش طی عملیاتی موفقیت آمیز خبر داد.

سرهنگ"غلامرضا جعفری " اظهار کرد: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان با انجام اقدامات فنی و تخصصی موفق شدند یک دستگاه خودرو نیسان حامل مواد مخدر را شناسایی کنند.

وی گفت: ماموران درعملیاتی موفقیت آمیز خودروی مورد نظر را در که استان‌های جنوب شرقی کشور بارگیری مواد مخدر حشیش کرده بود را توقیف و به مقر پلیس انتقال دادند.

وی افزود: در بازرسی انجام شده توسط ماموران، بیش از۵۰ کیلوگرم مواد مخدر از نوع حشیش که به صورت ماهرانه‌ای در مخزن گاز  خودرو جاساز شده بود ،کشف شد.

 جعفری خاطر نشان کرد: در همین ارتباط یک متهم دستگیر و برای ادامه تحقیقات به مقر پلیس منتقل شد.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان خاطرنشان کرد: پلیس با به‌کارگیری تمام توان عملیاتی و انتظامی خود در تامین نظم و امنیت شهروندان تلاش می‌کند، لازم است شهروندان و عموم مردم فهیم استان نیز ضمن رعایت نکات ایمنی و امنیتی در پیشگیری از جرایم، هرگونه اطلاعات و اخبار در خصوص توزیع کنندگان مواد مخدر را از طریق سامانه پاسخگوی ۱۲۸ پلیس مبارزه با مواد مخدر و تلفن ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    Markets

    دیگر رسانه ها