کد خبر: 649380
تاریخ انتشار :

ربایندگان زن مسافر دستگیر شدند

گروه حوادث / سه مرد شرور که با ربودن زنی جوان وی را مورد آزار و اذیت قرار داده بودند از سوی پلیس دستگیر شدند.

ربایندگان زن مسافر دستگیر شدند
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

به گزارش خبرنگار حوادث «ایران»، رسیدگی به این پرونده از اواخر سال گذشته با مراجعه مردی به اداره یازدهم پلیس آگاهی پایتخت مبنی بر ناپدید شدن همسرش آغاز شد. او در تشریح ماجرا گفت: همسرم برای خرید آخر سال از خانه خارج شده بود، اما دیگر به خانه برنگشت و تلفن همراهش هم خاموش شده است. 3 روز پس از این شکایت و در حالی که مأموران با تحقیقات در پی یافتن سرنخی از زن جوان بودند، همسر او در تماس با پلیس عنوان کرد که همسرش در دست چند آدم‌ربا بوده و آزاد شده است.

پس از آن تحقیقات از زن جوان صورت گرفت و وی عنوان کرد: برای خرید پایان سال از خانه خارج شدم و هنگام برگشت، پرایدی با دو سرنشین در مقابلم ایستاد، با این تصور که راننده پراید مسافرکش است و سایر سرنشینان هم مسافر، سوار شدم، هنوز مسافتی طی نشده بود که ناگهان سرنشین پراید با تهدید چاقو سرم را زیر صندلی برد و تلفن همراه، طلاها و وسایل باارزشم را سرقت کردند. بعد از سرقت هم در حوالی میدان شوش خودرو توقف کرد و مرد جوانی به آنها ملحق شد و مرا داخل خانه‌ای بردند، خانه‌ای که بعداً متوجه شدم پاتوق معتادان و موادفروشان است، در آنجا مرا مورد آزار و اذیت قرار دادند و پس از آن هم به من قرص‌هایی دادند که از حالت طبیعی خارج می‌شدم. در این مدت سعی کردم اعتماد یکی از آدم‌ربایان را جلب کنم و به او قول دادم که اگر به من کمک کند تا بتوانم فرار کنم پول خوبی به او می‌دهم و در نهایت همدستانش راضی شدند که من را آزاد کنند.

سرهنگ مرتضی نثاری، معاون مبارزه با جرایم جنایی پلیس آگاهی پایتخت در این‌باره گفت: پس از اظهارات قربانی، مأموران اداره یازدهم پلیس آگاهی پایتخت موفق به دستگیری مردان خشن شدند که آنها به جرم خود اعتراف کردند. تحقیقات برای کشف جرایم احتمالی در این خصوص ادامه دارد.

 

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها