کد خبر: 652337
تاریخ انتشار :

آتش سوزی یک بانک در خیابان شریعتی

یک بانک در خیابان شریعتی صبح امروز دچار آتش‌سوزی شد.

پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

ستاد فرماندهی سازمان آتش‌نشانی تهران، ساعت 6:00 صبح امروز با دریافت خبر بروز حادثه آتش‌سوزی در یک بانک، بی‌درنگ آتش‌نشانان ایستگاه‌های 6، 105 و 130 را به همراه یک دستگاه نردبان و دستگاه تنفسی به محل حادثه در خیابان شریعتی قبل از خیابان ماهروزاده اعزام کرد.

پیمان شامانی؛ افسر آماده منطقه سه عملیات آتش‌نشانی تهران درباره جزئیات این حادثه اظهار کرد: قسمت ورودی یک بانک دچار آتش‌سوزی شده و شعله و دود فراوانی از آن به بیرون زبانه می‌کشید به گونه‌ای که با گسترش شعله‌های آتش به بیرون از بانک نمای کامپوزیت ساختمان نیز دچار آتش‌سوزی شده بود.

وی افزود: آتش‌نشانان بی‌درنگ پس از ایمن‌سازی محل حادثه و قطع جریان برق و گاز به دو گروه تقسیم شدند؛ گروه نخست با به‌کارگیری یک نردبان خود را به طبقه دوم رساندند و با دو رشته لوله آبدهی شعله‌های آتش را کاملاً مهار و خاموش کردند و گروه دوم نیز با استفاده از دستگاه‌های تنفسی به جست‌وجوی محبوسان احتمالی پرداختند.

 شامانی عنوان کرد: با تلاش آتش‌نشانان از سرایت شعله‌های آتش به طبقات بالایی بانک که کاربری تجاری داشت جلوگیری شد و خوشبختانه این حادثه آسیب جانی در پی نداشت.

کارشناسان آتش‌نشانی در حال بررسی علت و چگونگی این آتش‌سوزی هستند همچنین نیروهای عملیاتی با انجام لکه‌گیری محل آتش‌سوزی به مأموریت خود پایان دادند و به ایستگاه‌های خود بازگشتند.

 

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها