کد خبر: 676855
تاریخ انتشار :

آموزش و پرورش: برای سال تحصیلی جدید تغییراتی در کتاب‌های درسی اعمال می‌شود

​حجت الاسلام علی لطیفی رئیس سازمان پژوهشی و برنامه ریزی آموزشی کشور گفت: برای سال تحصیلی جدید مجموعه تغییراتی را در کتاب‌های درسی دانش آموزان به منظور بالا بردن کیفیت آموزش خواهیم داشت.

آموزش و پرورش: برای سال تحصیلی جدید تغییراتی در کتاب‌های درسی اعمال می‌شود
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

باشگاه خبرنگاران: رئیس سازمان پژوهشی و برنامه ریزی آموزشی کشور گفت: برای سال تحصیلی جدید مجموعه تغییراتی را در کتاب‌های درسی دانش آموزان به منظور بالا بردن کیفیت آموزش خواهیم داشت.

حجت الاسلام علی لطیفی رثز گفت: در نظر داریم تا با بازبینی یکسری مطالب، تغییراتی را در کتاب‌های درسی داشته باشیم تا برای تحصیل دانش آموزان بیشتر مفید باشند.

او می‌گوید: این تغییرات در چند محور شامل تقویت سواد رسانه‌ای و فضای آموزشی، بازبینی در کتاب جمعیت و خانواده و اصلاح یکسری فعالیت‌های یادگیری خواهد بود.

رئیس سازمان پژوهشی و برنامه ریزی آموزشی کشور گفت: یکسری اصلاحات و تغییرات نیز در زمینه تقویت علاقه دانش آموزان به زبان فارسی انجام می‌شود.

به گفته او کتاب جدید کار و فناوری برای پایه‌های هفتم و هشتم نیز طراحی شده تا در مهارت آموزی دانش آموزان اثر گذار باشد.

به گفته حجت الاسلام لطیفی در تامین کتاب درسی هیچ مشکلی وجود ندارد شاید در فرآیند توزیع آن تاخیر و یا مشکلی باشد که تلاش داریم نواقص این بخش نیز برطرف شوند.

او گفت: در مواردی نیز ثبت نام کتاب درسی و یا ثبت سفارش با تاخیر انجام می‌شود که این موضوع نیز در تحویل کتاب ممکن است مشکلاتی ایجاد کند.

رئیس سازمان پژوهشی و برنامه ریزی آموزشی کشور گفت: از نیمه شهریور ماه توزیع کتاب در استان‌ها آغاز می‌شود و تلاش شده تا قبل از بازگشایی مدارس کتاب‌ها توزیع شوند.

به گفته این مقام مسئول آمادگی داریم‌که هر گونه اختلال در فرآیند تحویل و توزیع کتاب را حل کنیم.

 

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها