کد خبر: 625664
تاریخ انتشار :

نماینده ولی فقیه در خوزستان عنوان کرد

تلف شدن دام‌ها در گمبوعه و هورالعظیم از بی‌آبی / فکری به حال بی‌آبی خوزستان شود

ایسنا/خوزستان نماینده ولی فقیه در خوزستان با اشاره به وضعیت فضای مجازی و رسانه‌ای شدن و تحریک برخی افراد در خصوص برخی مسائل، گفت: امروز در منطقه گمبوعه حدود ۲۰۰ راس و در منطقه تالاب هورالعظیم نیز تعدادی از احشام مردم به دلیل نبود آب تلف شدند.

تلف شدن دام‌ها در گمبوعه و هورالعظیم از بی‌آبی / فکری به حال بی‌آبی خوزستان شود
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

حجت‌الاسلام و المسلمین سید محمدنبی موسوی‌فرد در جلسه شورای هماهنگی مدیریت بحران خوزستان با موضوع بررسی مشکلات تامین آب استان خوزستان که ۲۵ تیرماه در استانداری خوزستان برگزار شد، اظهار کرد: خوزستان از نظر بحران با استان‌های دیگر کشور قابل مقایسه نیست.

 وی با اشاره به وضعیت فضای مجازی و رسانه‌ای شدن و تحریک برخی افراد در خصوص برخی مسائل، افزود: امروز در منطقه گمبوعه حدود ۲۰۰ راس و در منطقه تالاب هورالعظیم نیز تعدادی از احشام مردم به دلیل نبود آب تلف شدند.

نماینده ولی فقیه در خوزستان گفت: در کرخه نور به دلیل برداشت آب از بالادست احتمال رسیدن آب نیست. بالادست که می‌گوییم شامل استان‌های بالادست نیز می‌شود. بنابراین باید فکری در این خصوص شود.

وی تصریح کرد: نمی‌شود در ستاد مدیریت بحران خوزستان گفته شود برای تعیین خسارت این افراد فکر می‌کنیم. اکنون همه رسانه‌های خارج از کشور روی خوزستان تمرکز کرده‌اند.  باید فکری به حال این وضعیت شود.

 

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها