کد خبر: 625875
تاریخ انتشار :

آخرین جزئیات از فوت ۳ نفر در اعتراضات خوزستان

معاون امنیتی انتظامی استاندار خوزستان گفت: معاندان نظام در روزهای اخیر به دروغ مطالب و ویدئوهایی مبنی بر کشته شدن سه نفر در این استان منتشر کرده‌اند که از اساس کذب است.

آخرین جزئیات از فوت ۳ نفر در اعتراضات خوزستان
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

ولی‌اله حیاتی در جمع خبرنگاران اظهار کرد: برخی از مردم استان خوزستان در مناطقی از استان مطالبات بحقی در خصوص تامین آب مناطق‌شان داشته‌اند که خادمان آن‌ها در دستگاه‌های مختلف دولتی در حال رفع آن هستند  و در این بین دشمنان قسم‌خورده نظام با اهداف خاص، کلیپ‌های متعددی مبنی بر فوت سه نفر از شهروندان و دو مامور در فضای مجازی در این زمینه منتشر کرده‌اند که به هیچ وجه واقعیت ندارد.

وی افزود: در وقایع اخیر فقط یک نفر از شهروندان بی‌گناه شادگانی بر اثر تیراندازی اغتشاشگران به سمت ترانس برق که به قصد تخریب اموال عمومی و تحریک مردم و ایجاد فضای ناامن، فوت شد که شناسایی و دستگیری عوامل فوت این فرد بی‌گناه در دستور کار ماموران انتظامی و امنیتی قرار گرفته است.

حیاتی گفت: در شامگاه ۲۵ تیرماه در شهر کوت عبدالله یک نفر از شهروندان جلوی درب منزل خود مورد تیراندازی قرار گرفت و در بیمارستان فاطمه زهرای اهواز فوت کرد که دلیل قتل این فرد، اختلافات خانوادگی بوده و هیچ ارتباطی با وقایع اخیر نداشته است.

معاون امنیتی انتظامی استانداری خوزستان در خصوص ویدئوی منتشرشده در فضای مجازی  در خصوص شهادت دو مامور نیروی انتظامی نیز گفت: این موضوع مربوط به چند سال قبل و متعلق به حادثه تیراندازی افراد ناشناس به عوامل انتظامی مستقر در چادر نوروزی در یکی از پارک‌های شهری بوده که تحت عنوان وقایع خوزستان منتشر شده است.

وی ادامه داد: با توجه به اینکه چنین اخبار کذبی توسط معاندان نظام و عوامل فریب‌خورده بیگانه در راستای تضعیف روحیه مردم و ایجاد یاس و  تفرقه‌افکنی، تشویش اذهان عمومی و خدشه‌دار کردن امنیت روانی جامعه منتشر می‌شود از مردم درخواست می‌کنیم به هیچ وجه به این اخبار توجه نکنند.

وی  تاکید کرد: نیروهای انتظامی و امنیتی کشور حافظ امنیت شهروندان هستند و شبانه‌روز تلاش می‌کنند نظم و آرامش در جامعه حفظ شود و این گونه شیطنت‌ها به منظور ایجاد نفاق میان مردم و فرزندان خود در نیروی انتظامی انجام می‌شود که راه به جایی نخواهند برد.

حیاتی افزود: به رغم همه هجمه‌ها و تهدیدات دشمنان قسم‌خورده نظام، مردم فهیم و هوشیار خوزستان، قطعا با شعور و فهم بالای خود قدرت تشخیص و تحلیل پدیده‌ها را داشته و همیشه دوشادوش خدمتگزاران و مدافعان خدوم نیروی انتظامی در راستای اعتلا و ارتقای امنیت کشور در صحنه بوده و خواهند بود.

وی گفت: خوشبختانه با هوشیاری مردم ولایتمدار استان خوزستان که همواره توطئه‌های دشمنان را یکی پس از دیگری خنثی کرده‌اند اکنون استان در آرامش کامل قرار دارد و امیدواریم  با همت دولتمردان هر چه زودتر مشکلات ناشی از تنش آبی استان برطرف شود.

معاون امنیتی انتظامی استانداری خوزستان افزود: همه مسئولان  استان خوزستان و از جمله استاندار سختکوش در تلاش هستند که کمبود منابع آبی را مدیریت و جبران کنند و در این راستا حساسیت مسئولان کشوری را نیز در این زمینه ایجاد کرده به طوری که روز جمعه هیاتی عالی رتبه از سه قوه مجریه، مقننه و قضائیه در ستاد مدیریت بحران استانداری حاضر شدند تا برای مشکلات آبی استان چاره‌اندیشی کنند.

وی گفت: متاسفانه به دلیل خشکسالی امسال، منابع آبی در کشور و به تبع استان خوزستان به شدت کاهش پیدا کرده ولی مسئولان کشوری و استانی تمام همت خود را به کار گرفته تا این تنش آبی را به حداقل رسانده و آب مورد نیاز شهروندان خوزستانی را تامین کنند.

منبع: ایسنا

 

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها