کد خبر: 635749
تاریخ انتشار :

گروسی: دیدار با وزیر خارجه ایران بسیار اهمیت دارد

مدیرکل آژانس بین‌الملل انرژی اتمی در مصاحبه با شبکه «ان‌بی‌سی نیوز» بار دیگر ابراز امیدواری کرد بتواند به زودی با وزیر خارجه جمهوری اسلامی ایران دیدار و گفت‌وگو کند و این دیدار را بسیار بااهمیت خواند.

گروسی: دیدار با وزیر خارجه ایران بسیار اهمیت دارد
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، «رافائل گروسی» مدیرکل آژانس بین‌الملل انرژی اتمی در مصاحبه با شبکه «ان‌بی‌سی نیوز» بار دیگر ابراز امیدواری کرد بتواند به زودی با وزیر خارجه جمهوری اسلامی ایران دیدار و گفت‌وگو کند و این دیدار را بسیار بااهمیت خواند. 

گروسی در این مصاحبه که هنگام حضور او در واشنگتن انجام شده، گفت: من هرگز با وزیر خارجه جدید صحبت نکرده‌ام. امیدوارم بتوانم به زودی فرصتی برای ملاقات با او داشته باشم زیرا این بسیار مهم است ... بنابراین وقتی مشکلی پیش می‌آید، وقتی سوء تفاهمی وجود دارد، وقتی اختلاف‌نظر وجود دارد، می‌توانیم درباره آن صحبت کنیم. من قبلاً این (امکان) را داشتم.

وی همچنین مدعی شد برنامه نظارت آژانس اتمی در ایران بعد از آن که تهران درخواست تعمیر دوربین‌ها در یکی از تاسیسات کلیدی را رد کرد، دیگر کامل نیست و این احتمال را ایجاد می‌کند که جهان هرگز قادر به بازسازی تصویری از آنچه ایرانی‌ها انجام داده‌اند، نباشد.

 

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها