کد خبر: 636365
تاریخ انتشار :

معاون اقتصادی رییس جمهوری: آذرماه اخبار خوبی به گوش مردم می‌رسد

معاون اقتصادی رییس جمهوری با بیان اینکه کسری بودجه بزرگترین آسیبی است که در دولت سیزدهم با آن مواجه شدیم، گفت: فکر می‌کنم‌ آذرماه اخبار خوبی به گوش مردم خواهد رسید.

پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

 «محسن رضایی» روز یکشنبه پس از حضور در نشست کمیسیون اقتصادی به خبرنگاران گفت: مهم ترین مسائل کنونی کشور، رسیدگی به مسائل اقتصادی مانند معیشت، رفاه و بهبود زندگی مردم و رشد اقتصادی است.

معاون اقتصادی رییس جمهوری با بیان اینکه در دولت سیزدهم برای تحقق موضوعات مذکور برنامه ریزی‌های بسیاری صورت گرفته است، افزود: هرچند رسیدگی به مسائل روزمره اهمیت بسیار داشته و باید با جدیت پیگیری شود اما توجه و رسیدگی به مسائل بنیادی هم از اهمیت زیادی برخوردار است.

وی با تاکید به لزوم ایجاد یکپارچگی میان مجلس، دولت و قوه قضائیه، بخش خصوصی و مردم اضافه کرد: همانگونه که انقلاب با یکپارچگی پیروز شد و در دفاع مقدس با یکپارچگی به پیروزی رسیدیم، اکنون هم برای حل مشکلات اقتصادی کشور و پیشرفت در مسائل اقتصادی به یکپارچگی نیاز داریم.

رضایی ادامه داد: باید یکپارچکی را از دولت و مجلس آغاز کنیم و در مراحل بعدی به سراغ بخش خصوصی و تمامی آحاد جامعه برویم.

وی با دعوت از همه ایرانیان خارج از کشور برای وارد کردن سرمایه‌های فکری و مالی خود به کشور اظهار داشت: فضا در داخل کشور به سرعت در حال تغییر است و همه زیرساخت‌های لازم برای جهش اقتصادی در ایران فراهم است و از همه ایرانیان خارج از کشور دعوت می‌کنیم با انگیزه و شوق وارد وطن خود شوند تا بتوان کشور را بهتر از گذشته بسازیم.

معاون اقتصادی رئیس جمهوری خاطرنشان کرد: در نشست امروز مقرر شد همکاری‌های مشترک میان معاونت اقتصادی و کمیسیون اقتصادی مجلس ادامه یابد.

رضایی خاطرنشان کرد: بزرگترین آسیبی مادر این دولت در شروع کار با آن مواجه شدیم، کسر بودجه دولت بود که بیش از ۴۰۰ هزار میلیارد تومان دولت با کسری بودجه مواجه شد که الحمدالله به مقدار زیادی در حال حل شدن است.

 وی اضافه کرد: استقراض از بانک مرکزی و چاپ پول بدون پشتوانه کاملاً قطع شده و درآمدهای جدیدی را تعریف کردیم که فشار روی مردم وارد نشود یعنی دولت نخواهد با هزینه کردن از جیب مردم درآمدهای خود را تامین کند.

معاون اقتصادی رییس جمهوری خاطرنشان کرد: برنامه های جدیدی هم داریم که فکر می‌کنم در آذرماه اخبار خوبی به گوش مردم خواهد رسید.

 

 


 

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها