کد خبر: 636470
تاریخ انتشار :

تهدید سایبری به فرصت اعتمادسازی دولت و ملت تبدیل شد

دبیرکل حزب موتلفه اسلامی، تهدید سایبری را فرصتی برای اعتمادسازی میان دولت و ملت ارزیابی کرد و گفت: حضور میدانی رییس جمهوری و واکنش سریع پدافند غیرعامل و زحمتکشان وزارت نفت تهدید سایبری را دفع کرد.

پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

 اسدالله بادامچیان که در پایان نشست دبیران این حزب، به حمله سایبری به سامانه هوشمند سوخت اشاره کرد و گفت: حضور میدانی رییس جمهوری و واکنش سریع پدافند غیرعامل و زحمتکشان وزارت نفت تهدید سایبری را دفع کرد.

دبیرکل حزب موتلفه اسلامی با بیان اینکه خباثت دشمنان ایران که منافع مردم را هدف قرار داده‌اند، گفت: تهدید سایبری به فرصتی برای اعتمادسازی میان دولت و ملت تبدیل شد.

بادامچیان اضافه کرد: هوشیاری مردم، عملیات سایبری دشمن را که می‌خواست در روند توزیع سوخت و حمل و نقل اختلال به وجود آورد، خنثی کرد.

وی با بیان اینکه دولت مقابل این حمله رو سفید از میدان بیرون آمد و در مدت کوتاهی کارها روال خود را پیدا کرد، گفت: اطلاع‌رسانی به موقع صدا و سیما جلوی سوء استفاده دشمن را گرفت و دشمنان باید بدانند که ملت ایران عامل اصلی این توطئه ها را شناخته و اجازه سوء استفاده به آنان را نمی‌دهد.  

بادامچیان با اشاره به سالروز تسخیر لانه جاسوسی آمریکا و و روز ملی مبارزه با استکبار جهانی و نیز روز بسیج دانش آموزی و شهادت شهید محمد حسین فهمیده، گفت: بیش از نیم قرن است که ملت ایران برابر مظالم آمریکا و غرب ایستاده است و شجاعانه در این هماورد پیروز میدان بوده است.

دبیرکل حزب موتلفه اسلامی ادامه داد: جوانان سلحشور ایران همانند شهیدان امانی، بخارایی، صفار هرندی و نیک نژاد با تاسی به شهدای کربلا با  زعامت امام خمینی(ره) زیر بار ننگ کاپیتولاسیون نرفتند و در راه عظمت اسلام و عزت ملت ایران در همه صحنه‌ها به ویژه جنگ تحمیلی تا پای جان ایستادند و خط سازش با آمریکا را با تسخیر لانه جاسوسی به باد دادند و آمریکا هیچ غلطی نتوانست بکند.

وی با اشاره به سخنان رهبر معظم انقلاب در نشست دست‌اندرکاران بزرگداشت شهدای استان زنجان گفت: فقط در استان زنجان، مردم قهرمان آنجا ۳۵۳۵ شهید تقدیم انقلاب اسلامی کرده‌اند و کوچه‌ها، خیابان‌ها و معابر عمومی را با نام شهیدان سلحشور خود مزین کردند.

بادامچیان افزود: این انقلاب به همت ملت شهید پرور ایران بنا شده است و تا قیام امام زمان عجل الله تعالی فرجه الشریف پا برجا خواهد بود.

دبیرکل حزب موتلفه اسلامی در مورد آغاز گفت‌وگوهای تیم جدید هسته‌ای در بروکسل گفت: دولت باید ارزیابی درستی از مذاکرات هسته‌ای دولت گذشته تحت عنوان برجام داشته باشد.

 وی تصریح کرد: انتظار مردم از گفت وگوهای هسته‌ای این است که همه تحریم‌های ظالمانه برداشته شود، راستی‌آزمایی شده و طرف غربی متعهد شود روی قول و قرارهای خود بایستد.

بادامچیان تاکید کرد: به غیر از این انجام هرگونه گفت وگویی بی حاصل و لغو است زیرا بیش از ۲ دهه است که تجربه این نوع مذاکره و گفت‌وگوها نتیجه‌ای برای ایران نداشته است چرا که آمریکا و همدستانش در پی امتیازگیری هستند و ایران امتیاز دهنده نیست و آمریکا که این امر را می‌داند باید یقین کند که به ایران امتیاز بدهد.

دبیرکل حزب موتلفه اسلامی ادامه داد: دولت برنامه‌های خوبی برای بی اثر کردن تحریم‌ها در سیاست خارجی و داخلی و سامان دادن به اوضاع اقتصاد کشور طراحی کرده است تا سرنوشت اقتصاد کشور به گفت وگوهای هسته‌ای پیوند نخورد.

وی اضافه کرد: گسترش روابط خارجی با همسایگان و دیگر بلوک‌های قدرت در جهان مانند هند، چین، روسیه و برخی کشورهای آمریکای لاتین راه‌های ممکن و در دسترس است.

بادامچیان به هشتمین سالگرد رحلت مرحوم حبیب الله عسگراولادی اشاره کرد و گفت: او حق بزرگی به گردن انقلابیون دارد. وی در دهه چهل، پا به پای انقلابیون در نهضت امام خمینی(ره) حضور داشت.

وی افزود: بیانیه و نطق شجاعانه امام خمینی(ره) در چهارم آبان ۱۳۴۳ درباره کاپیتولاسیون توسط موتلفه اسلامی در سراسر کشور توزیع شد و زمانی که رژیم ستمشاهی امام(ره) را تبعید کرد، موتلفه با کمک یاران خود با  اجرای حکم الهی درباره حسنعلی منصور نخست وزیر وقت، پاسخ شرارت‌های رژیم شاه را در حدی که در تاریخ مقاومت ملت ایران ثبت شود، داد.

 

 


 

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها