کد خبر: 645397
تاریخ انتشار :

3 هدف عمده سپاه

​فرمانده کل سپاه گفت: امروز که کشور ما در عرصه عبور از تنگناهای تحریم اقتصادی است و توانسته اراده دشمن را در تحریم اقتصادی در هم بشکند ما در این میدان با مردم‌مان همراه هستیم تا بتوانیم از امکانات بزرگ و وسیع‌مان در هر نقطه‌ای از کشور که مردم نیازمند آن هستند، استفاده کنیم.

3 هدف عمده سپاه
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، سردار سرلشکر حسین سلامی فرمانده کل سپاه در حاشیه مراسم افتتاح شهرک شهید سلیمانی در منطقه محروم زاچ و داربست در شرق استان هرمزگان، اظهار کرد: فلسفه اصلی ورود سپاه به محرومیت زدایی این است که سپاه یک نهاد کاملا مردمی است و از بطن این مردم شکل پیدا کرده و تمام هدفش آن است که مردم عزیز ما در هر نقطه‌ای از این سرزمین در امنیت، آرامش و آسایش باشند و این سه هدف جزو اهداف بزرگ ما برای مردم‌مان است.

وی بیان داشت: سپاه از سوی رهبر معظم انقلاب اسلامی صاحب یک رسالت در زمینه امداد رسانی و خدمات مومنانه به مردم عزیزمان بخصوص وقتی شرایط به هر دلیلی مشکلاتی را برای جامعه بوجود می‌آورد.

سردار سلامی با بیان این که امروز که کشور ما در عرصه عبور از تنگناهای تحریم اقتصادی است و توانسته اراده دشمن را در تحریم اقتصادی در هم بشکند ما در این میدان با مردم‌مان همراه هستیم، خاطرنشان کرد: ما از امکانات بزرگ و وسیع‌مان در هر نقطه‌ای از کشور که مردم نیازمند آن هستند، استفاده می‌کنیم.

فرمانده کل سپاه تأکید کرد: امکاناتی که در اختیار ماست و خود ما همه متعلق به این ملت هستیم و ما این امکانات را معطل نمی‌گذاریم. در شرایط جنگ با این امکانات در مقابل دشمن این مردم می‌جنگیم و در شرایط غیرجنگی به کمک مردم‌مان می‌شتابیم.

 

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها