کد خبر: 648381
تاریخ انتشار :

مدودف: روسیه دشمنان خود از جمله آمریکا را سر جایشان می‌نشاند

معاون شورای امنیت روسیه با بیان این که ایالات متحده روس‌هراسی «منزجرکننده» را در تلاش برای به زانو درآوردن مسکو و تجزیه آن دامن زده گفت، روسیه این قدرت را دارد که همه دشمنان بی‌شرم خود را سر جایشان بنشاند.

مدودف: روسیه دشمنان خود از جمله آمریکا را سر جایشان می‌نشاند
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

فارس: «دیمیتری مدودف» روز پنجشنبه گفت که روسیه این قدرت را دارد که دشمنان به رهبری ایالات متحده را سر جای خود بنشاند و مسکو توطئه روس‌هراسی غرب برای تجزیه روسیه را خنثی خواهد کرد.

دیمیتری مدودف که از سال ۲۰۰۸ تا ۲۰۱۲ به عنوان رئیس‌جمهور روسیه خدمت کرد و اکنون معاون شورای امنیت روسیه است، گفت که ایالات متحده روس‌هراسی «منزجرکننده» را در تلاش برای به زانو درآوردن روسیه و سپس تجزیه آن دامن زده است. این مقام روس افزود: این محقق نخواهد شد - روسیه این قدرت را دارد که همه دشمنان بی‌شرم خود را سر جایشان قرار دهد.

وی پیش‌تر هم گفته بود که اگر تهدیدهای غرب مبنی بر توقیف دارایی‌های روس‌ها در کشورهای خارجی محقق شود، روسیه پاسخ متقارن خواهد داد و دارایی‌های خارجی‌ها و شرکت‌های خارجی بر اساس قوانین روسیه توقیف خواهد شد. این مقام ارشد روس با اشاره به تصمیم متقابل علیه آمریکا، انگلیس و برخی کشورهای عضو اتحادیه اروپا گفت: خوشبختانه ما تجربیات زیاد و قانون در این زمینه داریم. قانون سختگیرانه. بنابراین جالب‌ترین موارد تازه شروع شده‌اند.

روسیه ۲۴ فوریه روسیه در پاسخ به درخواست کمک از سوی جمهوری‌های دونتسک و لوهانسک (جدایی‌طلبان شرق اوکراین)، عملیات نظامی خود را در اوکراین آغاز کرد. ولادیمیر پوتین رئیس‌جمهور روسیه تاکید کرد که «غیر نظامی‌سازی و نازی‌زدایی» از اهداف کلیدی این عملیات است. مسکو بارها تاکید کرده که هیچ برنامه‌ای برای اشغال اوکراین ندارد و نیروهای مسلح روسیه فقط زیرساخت‌های نظامی اوکراین را هدف قرار می‌دهند.

کشورهای غربی از جمله آمریکا و انگلیس و اعضای اتحادیه اروپا، در پی شروع عملیات نظامی روسیه در اوکراین، تحریم‌های سنگینی را علیه مسکو وضع کرده‌اند.

 

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها