کد خبر: 662841
تاریخ انتشار :

نگاه تحلیلگر/گفتگوی نامه‌نیوز با حسین ابراهیمی

رئیسی مثل دکتر دوره‌گرد است

فعال سیاسی اصولگرا گفت: مردم رئیس جمهوری همچون آقای رئیسی می خواهند که برای اداره کشور فقط در اتاقش ننشیند و تا دیگران برای گزارش تهیه کنند بلکه همیشه خودش در صحنه حاضر باشد.

رئیسی مثل دکتر دوره‌گرد است
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

حجت الاسلام حسین ابراهیمی درباره وضعیت محبوبیت سیدابراهیم رئیسی در جامعه گفت: آقای رئیسی در یک سال گذشته کارهای مهم و شجاعانه ای انجام داد، همچنین مردمی بود و هیچگاه در این مدت مردم را رها نکرد. او واقعا دولت مردمی تشکیل داد و مردمی عمل کرد.

وی با اشاره به سفرهای استانی رئیس جمهور افزود: آقای رئیسی در این مدت به همه شهرها و روستاهای کشور سفر و با مردم آن مناطق رو در رو صحبت کرد. مردم نیز دولتی می خواهند که از خودشان و درد آشنا به مسائل شان باشد. وقتی دولت دنبال این کار می رود و به همه مناطق کشور به ویژه مناطق محروم سر می زند تا به مشکلات مردم رسیدگی کند، مردم انتظار دیگری از دولت ندارند.

عضو جامعه روحانیت مبارز با اشاره به کارهای مهم اقتصادی دولت سیدابراهیم رئیسی اظهار کرد: نگاه به شرق دولت را در این مدت شاهد بودیم، ضمن آنکه دولت با غرب نیز قطع رابطه نکرد، هر کشوری که بخواهد با ایران همکاری اقتصادی انجام دهد دولت از آن استقبال می کند. آقای رئیسی به ایرانیان خارج از کشور نیز اعلام کرد «هر کس می خواهد می تواند به کشور باز گردد.»

وی افزود: با وجود همه تحریم های آمریکا، دولت با گسترش روابط با شرق و کشورهای همسایه توانست بسیاری از مشکلات کشور را حل کند. امروز هم فروش نفت و هم درآمدهای ارزی ایران خیلی خوب شده است. خلاصه کارهایی انجام شده که دیگر تحریم های آمریکا نمی تواند روی ایران خیلی اثر بگذارد و کشور ما را تحت فشار قرار دهند.

فعال سیاسی اصولگرا با اشاره به موفقیت دولت رئیسی در خنثی سازی و دور زدن تحریم ها، یادآور شد: خود آمریکایی ها امروز اعتراف می کنند که فشارهای تحریمی آنها بی نتیجه بود. معتقدم اگر شلوغ کاری ها و اغتشاشات نباشد دولت موفق تر کارها را پیش خواهد برد چون دشمن از هر فرصتی برای ضربه زدن به ایران استفاده می کند.

وی با اشاره به سفر سیدابراهیم رئیسی به آمریکا افزود: آقای رئیسی در مجمع عمومی سازمان ملل آمریکا را رسوا کرد. او عکس سردار شهید حاج قاسم سلیمانی را هنگام سخنرانی نشان داد و این پیام را به جهانیان داد که دولت آمریکا تروریست و حامی تروریست ها است.

ابراهیمی گفت: مردم رئیس جمهوری همچون آقای رئیسی می خواهند که برای اداره کشور فقط در اتاقش ننشیند و تا دیگران برای گزارش تهیه کنند بلکه همیشه خودش در صحنه حاضر باشد و از نزدیک به مشکلات مردم رسیدگی کند. امیرالمومنین (ع) درباره پیامبر فرمود «طبیب الدوار به طبه» چون پیامبر گرامی اسلام مثل یک دکتر دوره گرد بود و سراغ مریض می رفت. آقای رئیسی نیز به پیامبر گرامی اسلام تأسی کرد بنابراین با ادامه این فعالیت ها روز به روز بر محبوبیت و مقبولیت او افزوده می شود چون جز اخلاص و خدمت به مردم انگیزه دیگری در آقای رئیسی وجود ندارد.

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها