کد خبر: 664730
تاریخ انتشار :

وزیر کشور: جنایات تروریستی، خللی در اتحاد و همدلی مردم و مسئولان ایجاد نخواهد کرد

وزیر کشور در پیام تسلیت به خانواده های شهدای حادثه تروریستی حرم مطهر حضرت شاهچراغ (ع)، بر شناسایی دست‌های پنهان این جنایت انسانی تاکید کرد و گفت: اقدامات تروریستی، در وحدت مردم از هر قوم و مذهبی و همدلی با مسئولان خللی ایجاد نخواهد کرد.

وزیر کشور: جنایات تروریستی، خللی در اتحاد و همدلی مردم و مسئولان ایجاد نخواهد کرد
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

به گزارش ایسنا، متن پیام احمد وحیدی به شرح زیر است:

«​بسم الله الرحمن الرحیم

 

جنایت تروریستی در حرم مطهر حضرت شاهچراغ(ع) پرده جدیدی از عمق خصومت و کینه توزی بدخواهان و معاندان نظام جمهوری اسلامی ایران را که مدعی حمایت از حقوق بشر و انسان دوستانه بودند، برملا ساخت.

جریان نفاق با همدستی تکفیری های مورد حمایت استکبار جهانی، نمازگزاران و عاشقان اهل بیت علیهم السلام را هدف گرفت تا به زعم خود دسیسه دیرینه خود را در برهم زدن آرامش و امنیت عمومی محقق سازند.

مدعیان حمایت از آزادی، با قساوت تمام بر خلاف تمام قواعد و قوانین انسانی و بین المللی، به مکانی مقدس و دینی حمله بردند تا نشان دهند که برای مقابله با قداست ها و هرآنچه که مظهر اسماء الهی باشد، از هیچ اقدامی دریغ نخواهند کرد.

جنایت تروریستی شامگاه چهارشنبه در حرم مطهر حضرت شاهچراغ(ع) تایید کرد دشمنان این مرز و بوم و این نظام اسلامی، جنگ ترکیبی پیچیده‌ای را طراحی کرده اند که در آن ریخته شدن خون بی گناهان و مظلومانی که دل در گرو عبودیت و توسل به ذات احدیت داشته‌اند، مجاز شمرده می‌شود.

از این رو، آگاهی بیشتر ملت همیشه بیدار ایران اسلامی نسبت به دسیسه ها و توطئه های شوم دشمنان از رهگذر اغتشاشات و ناامن سازی کشور، ضرورتی جدی است؛ هرچند عزیزان فراجا و دستگاه های امنیتی که در آشوب های اخیر، مجاهدانه برای امنیت مردم ایستادگی کردند، همچنان خواهند ایستاد و با پاسداری از منافع ملی، آسایش و آرامش ملت را همچون همیشه تامین و با خصم دون به مقابله خواهند پرداخت.

بی تردید، این قبیل جنایات، خللی در عزم و اراده ملت ایران در پاسداری از ارزش های دینی و انقلابی ایجاد نخواهد کرد و وحدت آحاد جامعه از هر قوم و مذهبی و همدلی مردم و مسئولان را بیش از پیش تقویت خواهد کرد.

اینجانب با عرض تسلیت به پیشگاه بقیه الله الاعظم (عج)، رهبر معظم انقلاب اسلامی و آرزوی صبر جمیل برای خانواده های شهدای مظلوم این جنایت تروریستی و دعا برای شفای عاجل مجروحان، اطمینان خواهم داد با شناسایی و معرفی دست های پشت پرده این جنایات، درس عبرت محکمی به برهم زنندگان نظم و امنیت مردم و اربابان آنها خواهیم داد.»

 

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها