کد خبر: 668408
تاریخ انتشار :

آیت‌الله جنتی: دشمن می‌خواهد تصویر ذهنی جوانان را از انقلاب مخدوش کند

صداوسیما: رییس مجلس خبرگان رهبری گفت: وظیفه نهادهای فرهنگی و رسانه‌ای و شخصیت‌های تأثیرگذار این است که جوانان را با مبانی انقلاب اسلامی و اندیشه‌های حضرت امام خمینی (ره) آشنا کنند.

آیت‌الله جنتی: دشمن می‌خواهد تصویر ذهنی جوانان را از انقلاب مخدوش کند
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

آیت‌الله احمد جنتی روز پنجشنبه اول دی ماه در دهمین جلسه مشترک هیئت رئیسه و کمیسیون‌های مجلس خبرگان رهبری (دوره پنجم) _ که در راستای اجرای تبصره ۲ ماده ۱۵ آیین نامه داخلی مجلس خبرگان رهبری _ در فاصله بین اجلاس‌های رسمی این مجلس برگزار شد، ضمن تسلیت ایام شهادت حضرت فاطمه زهرا (س)، آن حضرت را الگویی کامل برای زندگی فردی و اجتماعی برشمرد.

وی با اشاره به مظلومیت حضرت زهرا (س) دلیل ظلم صورت گرفته در حق آن حضرت را پایبندی به ولایت حضرت علی (ع) دانست.

وی جهاد تبیین و ترویج فرهنگ علوی و فاطمی را وظیفه همه دلسوزان انقلاب دانست و با بیان این‌که «جوانان ما در معرض تهاجم همه جانبه فرهنگی و رسانه‌ای دشمنان قرار دارند» افزود: هدف دشمن این است که تصویر ذهنی آن‌ها از انقلاب را مخدوش کند، لذا وظیفه نهادهای فرهنگی و رسانه‌ای و شخصیت‌های تأثیرگذار این است که جوانان را با مبانی انقلاب اسلامی و اندیشه‌های حضرت امام خمینی (ره) آشنا کنند.

در ادامه این جلسه گزارش عملکرد و اقدامات هیئت اندیشه ورز و کمیسیون‌های مجلس خبرگان رهبری از ابتدای دوره پنجم قرائت و مورد بررسی و ارزیابی اعضاء قرار گرفت.

پس از قرائت گزارش عملکرد کمیسیون‌ها و هیئت اندیشه ورز مجلس خبرگان رهبری، مسائل مربوط به خبرگان رهبری و نیز اهم مسائل جاری کشور مطرح و هر یک از نمایندگان خبرگان رهبری به ارائه دیدگاه‌های خود پرداختند.

 

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها