کد خبر: 637273
تاریخ انتشار :

رئیسی چه کسی را سخنگوی دولت می کند

فردا/ سپهر خلجی که گمان می‌رفت سخنگوی دولت باشد خبر داده که بعد از انجام مذاکرات مفصل، امکان حضور او در دولت فراهم نشده و به زودی برادری جوان به عنوان سخنگو معرفی می‌شود.

رئیسی چه کسی را سخنگوی دولت می کند
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

دولت رئیسی به صد روزگی رسید و هنوز سخنگو ندارد. برخی تحلیلگران روند کند انتصابات و عدم انتخاب سخنگو را یکی از ضعف‌های دولت دانسته و معتقدند که هرچه سریعتر باید رفع شود. دولت اما این طور که نظر می‌رسد همه تلاش خود را می‌کند تا هرچه سریعتر تکلیف کرسی‌های بلاتکلیف را روشن کند. مثلا همین چند روز قبل گمانه‌زنی‌ها درباره سخنگوی دولت بالا گرفت و رسانه‌ها از «سپهر خلجی» نام می‌بردند. خلجی سابقه مدیریت روابط عمومی دفتر رهبر معظم انقلاب و عضویت در شورای عالی سازمان خبرگزاری جمهوری اسلامی«ایرنا» را در کارنامه دارد و دانشجوی دکترای علوم ارتباطات اجتماعی است.درعین حال شاهد بودیم که درفضای مجازی از «علی بهادری جهرمی» که اکنون تصدی مرکز وکلا، کارشناسان رسمی و مشاوران خانواده قوه قضائیه را برعهده دارد، به عنوان گزینه احتمالی سخنگویی دولت نام برده می‌شد. 

اینکه بهادری سخنگو می‌شود یا نه معلوم نیست اما حداقل تا اینجای کار مشخص شده که خلجی پیشنهاد دولت را رد کرده است. او در یک پست اینستاگرامی در این باره توضیح داده است: «برادر عزیزم آقای دکتر عبدالله گنجی چند روز قبل از روی محبتشان خبری منتشر کردند مبنی بر اینکه دولت محترم بنده را برای سخنگویی و اطلاع رسانی دولت در نظر گرفته است. خبر درست بود و مدت‌ها مذاکراتی جدی در خصوص مقدمات این انتقال در حال انجام بود؛ اما با وجود لطف و عنایت بسیار آیت‌الله رئیسی رئیس جمهور محترم، سرانجام این توفیق حاصل نشد.»

او افزوده است: «سربازی برای نظام و انقلاب در هر سنگری افتخار است. رهبر حکیم انقلاب اسلامی در فرازی از بیانات می‌فایند: در جمهوری اسلامی هرجا که قرار گرفته‌اید همان‌جا را مرکز دنیا بدانید ... باید با این روحیه کار و تلاش کرد و زحمت کشید (5 اسفند 1370)».

او همچنین نوشته است: «مجددا لازم می‌دانم از محبت و اعتماد رئیس جمهور محترم سپاسگزاری و از اینکه فعلا توفیق همکاری مستقیم با دولت مردمی و خدمتگزار فراهم نشد ابراز تاسف و شرمندگی کنم؛ اگرچه کمک به دولت انقلابی به هر شکل ممکن را جزو وظایف قطعی خود می‌دانم. انشاءالله به زودی برادری جوان، فاضل و خوش‌بیان مسئولیت سخنگویی و هماهنگ‌سازی رسانه‌ای دولت را برعهده می‌گیرند که ضمن آرزوی موفقیت برای ایشان یقینا از هیچ کمکی دریغ نخواهم کرد».

اشاره او به «برادر جوان» می‌توان احتمال سخنگو شدن علی بهادری جهرمی را تقویت کند اما باید منتظر ماند و دید که نهایتا انتخاب دولت کیست.

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها