کد خبر: 670185
تاریخ انتشار :

انتقاد رئیس جامعه مدرسین به مسئولان اجرایی چه بود؟

مهر: رئیس جامعه مدرسین حوزه علمیه قم گفت: در عرصه اقتصادی مسائلی وجود دارد که الزاماً مربوط به تحریم‌های دشمن نیست و در برخی موارد شاهد خود تحریمی از سوی مسئولین امر هستیم.

انتقاد رئیس جامعه مدرسین به مسئولان اجرایی چه بود؟
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

آیت الله سید هاشم حسینی بوشهری ظهر پنجشنبه در دیدار وزیر کشور اظهار داشت: جامعه‌ای می‌تواند روی پای خود بایستد که آینده‌ای روشن را ببیند و نباید ناامیدی در جامعه القا شود. آیات الهی نیز بر عدم ناامیدی تاکید دارد بنابراین باید زمینه‌های امیدآفرینی در جامعه ایجاد و بسترهای ناامیدی برچیده شود.

 

وی گفت: جهاد تبیین می‌تواند مکمل امیدبخشی به جامعه باشد که اگر ما بتوانیم دستاوردهای نظام و انقلاب اسلامی را به درستی تبیین کنیم این امر در راستای امیدبخشی در جامعه مؤثر است.

وی افزود: دولت نیز در عرصه جهاد تبیین نقش مهمی دارد و اطلاع رسانی‌ها در این عرصه باید تقویت شود تا دشمن جرأت نکند نقاط قوت ما ضعیف جلوه دهد.

آقای حسینی بوشهری ادامه داد: از ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی تاکنون اقدامات و خدمات بسیار گسترده ای در کشور رخ داده و ما باید داشته‌های خود را بشناسیم.

وی گفت: دشمن به گونه‌ای انتظار ایجاد می‌کند که جامعه نیز گاهی دچار اشتباه محاسباتی در این جنگ ادراکی می‌ شود.

وی تصریح کرد: دولت در عرصه جهاد تبیین باید نقش آفرینی کند و در عرصه‌های فرهنگی و اعتقادی نیز باید بستر لازم در این بخش فراهم شود تا حوزویان و دیگران بتوانند کار خود را به درستی انجام دهند.

وی با بیان اینکه جامعه امروز چندین مشکل دارد که البته قابل حل است افزود: مسائل و آسیب‌های اجتماعی از جمله معضلات کشور است که در مقایسه با مسائل اقتصادی کمتر بدان پرداخته می‌شود و انتظار است همانطور که در زمینه مسائل معیشتی باید دغدغه مند باشیم به ناهنجاری‌های موجود جامعه نیز توجه کنیم و نباید این موضوع فراموش شود.

وی تاکید کرد: هیئت‌های اندیشه ورز باید در عرصه معضلات اجتماعی و فرهنگی ورود کنند و راهکاری‌های لازم ارائه دهند.

وی گفت: در عرصه اقتصادی مسائلی وجود دارد که الزاماً مربوط به تحریم‌های دشمن نیست و در برخی موارد شاهد خود تحریمی از سوی مسئولین امر هستیم که در این عرصه باید نظارت دقیقی صورت گیرد.

 

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها