کد خبر: 671175
تاریخ انتشار :

امیدواریم مشمولان عفو رهبری غفلت‌های‌شان را جبران کنند

فعال سیاسی گفت: یکسری از جوانان داخل کشور سخن و مطالبات حقی دارند اما عناصر مزدور، خودفروخته و کم عقل بر این مطالبات به حق سوار شدند.

امیدواریم مشمولان عفو رهبری غفلت‌های‌شان را جبران کنند
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

از موضوعاتی که امروز هفدهم بهمن ماه در برنامه رادیویی جام انقلاب مورد بررسی قرار گرفت، موافقت رهبر معظم انقلاب با عفو و تخفیف مجازات جمع قابل توجهی از متهمان و محکومان حوادث اخیر و همچنین محکومان دادگاه‌های عمومی و انقلاب و سازمان قضایی نیروهای مسلح بود.

حسین انواری میهمان تلفنی برنامه در همین رابطه گفت: جشن فجر امسال مثل سال های گذشته در جریان است. اتفاقاتی در طول 44 سال خیر برای کشور افتاد که نشان می دهد نشان می دهد نظام جمهوری اسلامی ایران در عین داشتن اقتدار در صحنه بین الملل و داخلی، برای بسیاری موضوعات رفعت اسلامی نشان می دهد.

وی با اشاره به ناآرامی های اخیر افزود: یکسری از جوانان داخل کشور سخن و مطالبات حقی دارند اما عناصر مزدور، خودفروخته و کم عقل بر این مطالبات به حق سوار شدند و دست به آشوب زدند. نظام خیلی مدبرانه با این مسئله برخورد کرد و رویکرد ارشادی پیش گرفت اما برخی افراد را هم دستگیر کرد که در جمع آنها هم اغتشاشگر بود و هم فریب خورده.

این فعال سیاسی اظهار کرد: به جز افرادی که جرائم 10 گانه داشتند مثلا دست به چپاول اموال مردم زدند یا قتل و جرح انجام دادند، بقیه با وجودی که حکم قضایی داشتند یا پرونده شان در دست بررسی قضایی بود، براساس مردمسالاری دینی در سالروز مقدس پیروزی انقلاب اسلامی شامل عفو رهبر معظم انقلاب شدند تا بتوانند به جمع خانواده های شان برگردند. امیدواریم این افراد با آغازی جدید در مسیر زندگی بتوانند غفلت هایشان را جبران کنند.

وی درباره میزان تحقق اهداف اولیه انقلاب اسلامی افزود: واضح است که کشور در زمان شاه چه وضعیتی داشت و الان به کجا رسیده است. حرکت امام (ره) مردم ایران و اقصی نقاط جهان را بیدار کرد و شکل جدیدی از حکمرانی براساس مبانی دینی را تبیین و عملیاتی کرد.

نایب رئیس شورای مرکزی حزب موتلفه توضیح داد: با وجود جنگ تحمیلی، تحریم، فضاسازی های رسانه ای جریان معاند و محاصره دشمن، همدلی و همراهی مردم با نظام جمهوری اسلامی ایران افزایش یافت، ضمن آنکه در حوزه برخورداری عمومی از امکانات برق، آب و گاز وقتی بررسی انجام دهیم متوجه می شویم اقصی نقاط کشور به برکت انقلاب از این خدمات و امکانات بهرمند شدند.

انواری با اشاره به توسعه نظام آموزشی، بهداشت و درمان کشور ادامه داد: بعد از انقلاب از صفر برای ساخت کشور شروع کردیم، حتی الگو هم نداشتیم اما امروز به سطحی از پیشرفت رسیدیم که اصلا قابل مقایسه با زمان طاغوت نیست. البته ما به دنبال ایجاد تمدن بزرگ هستیم بنابراین به انتهای راه نرسیدیم و باید بیشتر تلاش کنیم.

برنامه جام انقلاب امروز هفدهم بهمن ماه با تهیه کنندگی فریدون ماهر، سردبیری مصطفی صادقی و سیدمجتبی جلال‌زاده، امین صبحی و امید کرمانی‌ها به عنوان اعضای تحریریه از رادیو انقلاب پخش شد.

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها