کد خبر: 671542
تاریخ انتشار :

حضور حماسی مردم در راهپیمایی وظیفه مسئولان را سنگین‌تر کرد

فعال سیاسی اصولگرا گفت: گرچه مردم در 22 بهمن نشان دادند که از این نظام حمایت می کنند و حمایت خواهند کرد اما مسئولان نباید به این حضور حماسی دلخوش باشند بلکه مسئولیت آنها در قبال مطالبات، انتقادها و خواسته های مردم سنگین تر شد.

حضور حماسی مردم در راهپیمایی وظیفه مسئولان را سنگین‌تر کرد
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

امروز یکشنبه 23 بهمن از موضوعات برنامه رادیویی جام انقلاب بررسی بازتارب‌های رسانه‌ای و بین المللی حضور حماسی مردم در راهپیمایی 22 بهمن بود. منصور حقیقت پور میهمان تلفنی برنامه با اشاره به ثبت شدن شکستی دیگر در کارنامه دشمنان گفت: معاندان و منافقین وقتی حضور عظیم مردم را در راهپیمایی یوم الله 22 بهمن دیدند مأیوس شدند چراکه با چشمان خود مشاهده کردند این ملت با تمام قدرت پشت انقلاب و نظام خود هستند.

وی با اشاره به دفاع تمام قد مردم از انقلاب در مقاطع مختلف 44 سال اخیر از جنگ تحمیلی گرفته تا تحریم های ظالمانه غرب افزود: ضدانقلاب در ماه های گذشته خیلی تلاش کرد با ایجاد مسیرهای انحرافی کاری کند تا مردم از انقلاب اسلامی عبور کنند اما این تلاش معاندان با شکست مواجه شد و هیچ وقت هم نخواهد توانست که چنین نقش هایی را در ایران پیاده سازی کند.

فعال سیاسی تأکید کرد: بهترین و شایسته ترین مردم را داریم چون با وجودی که اوضاع و احوال شان به ویژه در حوزه اقتصادی خوب نیست و از مسئولان توقع دارند گرانی، تورم، بیکاری و غیره نباشد اما پای آرمان ها و اعتقادشان ایستاده اند. گرچه مردم در 22 بهمن نشان دادند که از این نظام حمایت می کنند و حمایت خواهند کرد اما مسئولان نباید به این حضور حماسی دلخوش باشند بلکه مسئولیت آنها در قبال مطالبات، انتقادها و خواسته های مردم سنگین تر شد.

حقیقت پور درباره صحبت های اختلاف افکنانه برخی مسئولان و سیاسی افزود: منافع ملت، کشور و نظام ما در یکدستی، اتحاد و وحدت است، ایجاد تفرقه چیزی نصیب کسی نمی کند. از طرفی گرچه مردم نسبت به اوضاع کنونی اقتصاد گلایه و انتقاد دارند، باید این واقعیت را درنظر بگیرند که نقدها و مطالبات شان را با روشها ی منطقی بیان کنند چون شیشه شکستن و بانک آتش زدن زمینه را برای سوءاستفاده دشمن فراهم می آورد.

 

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها