کد خبر: 682399
تاریخ انتشار :

نگاه تحلیلگر/گفتگوی نامه‌نیوز با سیدمهدی هاشمی

اصلاحات با تخریب دولت نمی‌تواند کارنامه خود را روکش کند

فعال سیاسی اصولگرا گفت: اصلاح طلبان نخست عملکرد خودشان را رفو کنند بعد دنبال مقایسه با دولت سیزدهم باشند.

اصلاحات با تخریب دولت نمی‌تواند کارنامه خود را روکش کند
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

گروه سیاست نامه نیوز: اصلاح طلبان دوباره نمایش قهر از صندوق رأی را روی صحنه برده اند و از این طریق دنبال بازار گرمی هستند اما بازارشان بد کساد است؛ حالا بنای آنها شرط گذاری و اتخاذ مواضع رادیکالی با هدف جذب مخاطب است کما اینکه سعید حجاریان اخیرا گفت «بهتر از هرچه زودتر دولت سیدابراهیم رئیسی استعفا بدهد و برود».

سیدمهدی هاشمی در گفتگو با نامه نیوز در واکنش به پیشنهاد سعید حجاریان به استعفای دولت رئیسی گفت: دولت سیزدهم با وجود همه انتقادها رو به پیشرفت حرکت می کند. البته توقع و انتظار آن است که اوضاع کشور خیلی بهتر از اینها باشد؛ در عین حال مسئولان 8 ماه فرصت دارند که کارنامه بهتری را از عملکرد خود به جامعه عرضه کنند. طبیعتا ارائه کارنامه بهتر موجب جلب اعتماد بیشتر مردم می شود.

وی با بیان اینکه هر دستگاه و قوه ای موفق تر باشد قطعا نظرات و صحبت هایش بیشتر مقبول مردم خواهد بود، افزود: اصلاح طلبان برای آنکه قافله عقب نمانند و بتوانند عملکرد فوق العاده ضعیف و مردودشان را تا حدی روکش کنند به دنبال این هستند که دولت سیزدهم را زیر سئوال ببرند تا با تضعیف این دولت، خودشان را اثبات کنند.

این فعال سیاسی اظهار کرد: در دولت سیزدهم مسئولیتی ندارم اما در همین 2 سال گذشته توانست در حوزه هایی موفق عمل کند، از جمله موفقیت های دولت را می توان در حوزه های پرداخت بدهی ها، مبارزه با کرونا، تقویت روابط سیاسی و تجاری با سایر کشورها به ویژه همسایگان به وضوح مشاهده کرد.

وی ادامه داد: البته هنوز به آن مرحله نرسیدیم که بنا به انتظارات مان سفر مردم چرب و شیرین تر باشد، انشاءالله تا پایان سال نتایج بهتری در این حوزه کسب خواهد شد.

این نماینده ادوار مجلس بیان کرد: آقایان اول باید بیایند کارنامه و عملکرد افتضاح و فاجعه آمیز شان را در این چند سال گذشته بپذیرند. این عملکرد آنقدر بد بوده است که برخی نا به سامانی ها را حالا حالاها نمی توان جواب داد و برطرف کرد. نمونه واضحش کمبودهایی است که برق و مسکن شاهدش هستیم.

هاشمی افزود: آقای رئیسی در حوزه ساخت مسکن پای اجرای قانون ایستاده است اما اصلاح طلبان می گفتند «افتخارمان آن است که حتی یک مسکن هم نساختیم». در مجموع معتقدم اصلاح طلبان نخست عملکرد خودشان را رفو کنند بعد دنبال مقایسه با دولت سیزدهم باشند.

 

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها