کد خبر: 693138
تاریخ انتشار :

نگاه تحلیلگر/گفتگوی نامه‌نیوز با مهدی عرب صادق

دولت سیزدهم از دستاوردهای دولت‌ قبل خرج می کند

فعال سیاسی اصولگرا گفت: دولت سیزدهم برای جبران ناکاربلدی‌های خود از دستاوردهای دولت‌های قبلی خرج می کند و کوتاهی ها و ناکارآمدی هایش را نیز گردن دولت قبل می اندازد.

دولت سیزدهم از دستاوردهای دولت‌ قبل خرج می کند
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

گروه سیاست نامه نیوز: قریب به دو نیم سال از پیروزی سیدابراهیم رئیسی در انتخابات ریاست جمهوری سال 1400 گذشت؛ در ایامی که انتظار می رود آثار شعارهای دولت سیزدهم کم کم خودش را نمایان کند، چیزی که مشاهده می شود همان امید دادن ها بری درست شدن اوضاع در آینده نامعلوم و بیان یکسری کلیات از وضعیت داغون به ارث مانده از گذشته است.

مهدی عرب صادق در گفتگو با نامه نیوز درباره تکرار امیددادن های شفاهی دولت به درست شدن اوضاع در آینده نامعلوم گفت: با ضعیف ترین دولت تاریخ ایران مواجه هستیم و چیزی جز پرادعایی و بی کفایتی از خودش نمایان نکرد. وضعیت معیشتی که امروز ملت گرفتارش شدن نتیجه همین بی کفایتی هاست.

وی درباره درخواست عبدالملکی وزیر سابق تعاون و رئیس سازمان مناطق آزاد از حوزه علمیه برای ارائه برنامه اقتصادی اظهار کرد: احتمالا می خواهند بی کفایتی خودشان را به نام اسلام فاکتور کنند بنابراین نباید به این نوع حرف های فاقد ارزش پرداخت. خود آقای عبدالملکی هم خودش نمی داند چی می خواهد.

این فعال سیاسی اصولگرا با بیان اینکه مسئولین این دولت وبال گردن مردم شدند، یادآور شد: شخصا به موثر بودن اقدامات این دولت خیلی خوشبین نیستم چون هیچ مغز متفکری در دولت نمی بینیم و هدفی برای بهبود و رفاه اوضاع مردم اصلا وجود ندارد. دولت سیزدهم برای جبران ناکاربلدی‌های خود از دستاوردهای دولت‌های قبلی خرج می کند و کوتاهی ها و ناکارآمدی هایش را نیز گردن دولت قبل می اندازد.

عرب صادق افزود: کابینه این دولت عاریتی است. یکسری اعضای کابینه از سمت خانم رئیس جمهور تحمیل می شوند و یکسری اعضای کابینه از دولت نهم و دهم هستند. در مجموع مدیران این دولت قدرت فکر کردن ندارند. همین طور پیش برویم به نظرم دولت بعد در اختیار آقای رئیسی نخواهد بود و مردم دیگر به آقای رئیسی رأی نخواهند داد.

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها