کد خبر: 700873
تاریخ انتشار :

رئیسی: افراد متصل به قدرت بیشتر از سایرین باید قوانین را رعایت کنند

سید ابراهیم رئیسی تاکید کرد: از کارهایی که انجام شده باید تقدیر به عمل آید و برای کارهایی هم که باید انجام شود برنامه‌ریزی صورت بگیرد.

رئیسی: افراد متصل به قدرت بیشتر از سایرین باید قوانین را رعایت کنند
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

به گزارش ایسنا، رئیس‌جمهور امروز (پنجشنبه) در جلسه شورای اداری شهرستان‌های دماوند و فیروزکوه گفت: مسائل موجود در منطقه شناسایی و حل شوند،‌ کسی از جای دیگر این مشکلات را حل نمی‌کند.

وی افزود: از کارهایی که انجام شده باید تقدیر به عمل آید و برای کارهایی هم که باید انجام شود برنامه‌ریزی صورت بگیرد.

رئیسی خاطر نشان کرد:‌ در مسیر مشهدالرضا بودن و تردد ٧٠٠ هزار مسافر از این منظقه ظرفیت بسیار بزرگی است.

رئیس‌جمهور تاکید کرد: اجرای عدالت باید به نحوی باشد که مردم آن را احساس کنند؛ در برخورد با متخلفان به هیچ وجه نباید اغماض صورت بگیرد. اتصال به قدرت و ادارات یا سازمان‌ها دلیل انجام تخلف نیست،‌ از قضا افراد متصل به قدرت بیشتر از سایرین باید قوانین را رعایت کنند.

وی تصریح کرد: قانون، قانون است و همه باید آن را رعایت کنند؛ قانون برای ادارات و سازمان‌ها باید بیشتر جنبه عملیاتی داشته باشد چون نماد اجرای قانون هستند.

رئیس‌جمهور با بیان این که «دولت نسبت به حفظ محیط زیست حساس است» افزود: حتما در ساخت‌وسازها حفظ طبیعت و مراتع در اولویت باشد. اقتصاد روستا برای دولت مهم است؛ چرا روستایی‌ها در شهرها نمی‌مانند، چون کشاورزی در روستا برای آن‌ها صرف نمی‌کند.

رئیسی با بیان این که «کشاورزی کشاورزان باید قراردادی شود» افزود: باید تضمین گردد که دولت خریدار محصولات کشاورزی است؛‌ اگر تسهیلاتی وجود دارد باید با کشاورز اعطا شود.

وی خاطر نشان کرد: دولت سیزدهم در سال نخست خود، ٤/٥ میلیون تن، در سال دوم ٧/٥ میلیون تن و امسال هم ١١/٥ میلیون تن گندم خریداری کرده است.

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها