کد خبر: 700884
تاریخ انتشار :

امام جمعه قم خطاب به وزیر رئیسی: سفرهای تان نباید تشریفاتی باشد

ایسنا/قم امام جمعه قم با تأکید بر اینکه سفرهای مسئولان نباید تشریفاتی باشد، گفت: هر مسئولی که به هر جایی سفر می‌کند باید قبل از آن هماهنگی‌ها و چانه‌زنی‌های لازم را انجام دهد و بعد از سفر هم مصوبات و دستاوردهای سفر را پیگیری کند تا نتیجه‌بخش باشد.

امام جمعه قم خطاب به وزیر رئیسی: سفرهای تان نباید تشریفاتی باشد
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

آیت‌الله سید محمد سعیدی در دیدار علی گلشنی نماینده ویژه وزیر صمت که امروز ۲۸ دی‌ماه در سالن محراب حرم مطهر بانوی کرامت انجام شد با بیان اینکه هر کدام از ما در یک بخش تخصص داریم و در بخش‌های دیگر باید تخصص دیگران را بپذیریم، اظهار کرد: آمد و رفت‌های مسئولان باید از این نوع باشد که همان‌طور که یک آورده‌ای دارند به توصیه‌ها و موعظه‌های علما هم توجه کنند و در کارشان به کار ببندند.

وی با تأکید بر اینکه سفرهای مسئولان نباید تشریفاتی باشد، گفت: هر مسئولی که به هر جایی سفر می‌کند باید قبل از آن هماهنگی‌ها و چانه‌زنی‌های لازم را انجام دهد و بعد از سفر هم مصوبات و دستاوردهای سفر را پیگیری کند تا نتیجه‌بخش باشد.

امام‌جمعه قم با بیان اینکه دین و مذهب، شما را از ارتباط با سایر کشورها و کسب دانش و اطلاعات محدود نکرده است، گفت: در رفت‌وآمدها و سفرهای خارجی گاهی برخی از مسئولان به‌خاطر کم‌ظرفیتی رنگ می‌بازند و تبلیغ‌کننده فکر بیگانگان در ایران می‌شوند درحالی‌که دین اسلام و مذهب تشیع به‌عنوان نرم‌افزار نظام جمهوری اسلامی مانع پیشرفت و کسب علم و تجربه نیست.

وی با بیان اینکه باید کارهای خوب در کشور ریل‌گذاری شود تا جریان‌های سیاسی قادر به انحراف آن نباشند، گفت: اگر امور ریل‌گذاری شوند افراد باتجربه و کاردان به‌خاطر جریان‌های سیاسی کنار زده نمی‌شوند و تجارب به‌دست‌آمده به‌راحتی نادیده گرفته نخواهند شد.

تولیت حرم مطهر بانوی کرامت با تأکید بر اینکه مسئولان دولتی باید با هم هماهنگ عمل کنند، افزود: در نظام جمهوری اسلامی دولت ها باید تکمیل‌کننده کار همدیگر باشند و مانند یک مجموعه هماهنگ عمل کنند تا کارها به سامان برسد.

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها