کد خبر: 703968
تاریخ انتشار :

وزیر اطلاعات: مردم می‌دانند که مشارکت در انتخابات امنیت‌زا است

وزیر اطلاعات با تاکید بر اهمیت مشارکت مردم در انتخابات گفت: مردم عزیز ما، با مشارکت در انتخابات، انواع توطئه‌ها، فتنه‌ها و اقدامات تروریستی دشمنان کشور را به امنیت تبدیل می‌کنند.

وزیر اطلاعات: مردم می‌دانند که مشارکت در انتخابات امنیت‌زا است
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

به گزارش ایسنا، حجت الاسلام والمسلمین سید اسماعیل خطیب وزیر اطلاعات در حاشیه آیین بزرگداشت هفته‌ی سربازان گمنام امام زمان (عج) ضمن تبریک این هفته اظهار کرد: ولادت با سعادت حضرت بقیه الله الاعظم (عج) فرصت مغتنمی شد تا مراتب تبریکات صمیمانه‌ی خود و سربازان گمنام آن حضرت در پایگاه عظیم مبارزه و جهاد را محضر یکایک مردم عزیز تقدیم نماییم. 

وی همچنین گفت: عنوان «سربازی گمنام امام زمان (عج)» را حضرت امام راحل به فرزندان خود در وزارت اطلاعات عطا فرمودند و مقام معظم رهبری نیز این عنوان را مدال افتخاری بر سینه‌های این عزیزان دانسته و فرمودند که «آحاد وزارت اطلاعات، پدید آمده‌ی انقلاب و فرزندان امام هستند.»

وزیر اطلاعات در ادامه به برخی از  دستاوردهای سربازان گمنام امام زمان (عج) اشاره و عنوان کرد: از جمله دستاوردهای همکاری مردم عزیز با دستگاه‌های اطلاعاتی، می‌‌توان به توسعه اقدامات صیانتی، ضربه به گروهک‌‌های تروریستی، رژیم صهیونیستی، مقابله با مفاسد اقتصادی، مقابله با جاسوسی و نفوذ دشمنان و تقویت اطلاعات مردمی در سراسر کشور اشاره کرد.

خطیب تاکید کرد: ان‌‌شاءالله، فرزندان ملت غیور ایران در وزارت اطلاعات، همراه و همگام با سایر اعضای جامعه‌ی اطلاعاتی، تمامی مساعی خود را در راستای تأمین امنیت پایدار و بازدارندگی و مقابله با اقدامات ضد امنیتی به کار خواهند بست و همواره در خدمت آحاد ملت شریف کشور خواهند بود و در این راه شکرگزار الهی هستند.

وی در ادامه با تاکید بر اینکه مقوله امنیت در ایران اسلامی، «مردم پایه» است و به همین دلیل همه‌ی ما، امنیت را مدیون مردم عزیزمان هستیم، گفت: مردم با مشارکت در انتخابات، امنیت را پایدار می‌کنند. مردم ما برای تأمین امنیت کشورشان شهدای عزیزی تقدیم کرده‌اند و خون شهدای امنیت، مخصوصاً شهدای حادثه‌ی تروریستی کرمان، سطح امنیت جامعه ما را ارتقاء می‌دهد و دل‌ها را به سمت صندوق‌های انتخابات هدایت می‌کند.

وزیر اطلاعات در پایان با بیان اینکه «مردم می‌دانند که مشارکت در انتخابات امنیت زا است»، تصریح کرد: مردم عزیز ما، با مشارکت در انتخابات، انواع توطئه‌ها، فتنه‌ها و اقدامات تروریستی و دشمنان کشور را به امنیت تبدیل می‌نمایند و مشارکت آنها در انتخابات، بازدارندگی پایدار تولید می‌کند.

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها