کد خبر: 704156
تاریخ انتشار :

ایهود باراک تظاهرکنندگان را به محاصره ساختمان کنست فراخواند

نخست وزیر پیشین رژیم صهیونیستی امروز یکشنبه از طریق رادیوی ارتش این رژیم از تظاهرکنندگان خواست ساختمان کنست را محاصره کنند.

ایهود باراک تظاهرکنندگان را به محاصره ساختمان کنست فراخواند
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

به گزارش ایسنا، ایهود باراک، نخست وزیر پیشین رژیم صهیونیستی امروز در گفتگو با رادیوی ارتش این رژیم خواستار برگزاری تظاهراتی علیه کابینه فعلی این رژیم به ریاست بنیامین نتانیاهو شد و اظهار کرد: ۳۰۰ هزار شهروند باید ساختمان کنست (پارلمان این رژیم) را به مدت سه هفته به صورت شبانه روزی محاصره کنند، وقتی کابینه تعطیل شود، نتانیاهو متوجه خواهد شد که زمانش به پایان رسیده و اعتمادها به او از بین رفته است.

 

باراک در ادامه بنیامین نتانیاهو، نخست‌وزیر این رژیم را متهم کرد که حاضر است زندگی اسرای صهیونیست در غزه را به خطر بیندازد تا خود را قدرتمند نشان دهد.

او به رادیوی ارتش رژیم صهیونیستی گفت: برای نتانیاهو اینکه قدرتمند به نظر برسد بسیار با اهمیت‌تر از رسیدن به یک توافق است، او حاضر است جان اسرا را به خطر بیندازد.

پلیس رژیم صهیونیستی روز شنبه در سرکوب تظاهراتی که در خیابان «کابلان» در شهر تل‌آویو که خواستار امضای قرارداد تبادل اسرا با حماس برای آزادسازی اسرای صهیونیست از غزه و برکناری کابینه نتانیاهو بودند، ۱۸ تن از ساکنان اراضی اشغالی را بازداشت کرد.

هفته گذشته خانواده‌های اسرای صهیونیست از تشدید آنچه «اقدامات ستیزه‌جویانه» می‌خوانند، با هدف تحت فشار گذاشتن کابینه نتانیاهو برای آزاد کردن اسرا خبر دادند.

این خانواده‌ها تقریبا هر روز با برپایی تظاهراتی از کابینه نتانیاهو می‌خواهند برای آزاد کردن اسرا اقدام جدی را در پیش بگیرد.

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها