کد خبر: 704238
تاریخ انتشار :

نگاه تحلیلگر/گفت‌وگوی «نامه‌نیوز» با حسن بیادی

باندبازی در شورای وحدت جایی ندارد

فعال سیاسی اصولگرا گفت: شورای وحدت با مشورت‌گیری از همه نمایندگان احزاب و شخصیت های برجسته و اقوام و اقشار لیست انتخاباتی را تدوین کرد.

باندبازی در شورای وحدت جایی ندارد
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

گروه سیاست نامه‌نیوز: 4 لیست انتخاباتی تشکیلاتی در حوزه انتخابیه تهران، ری، اسلامشهر و شمیرانات اعلام موجودیت کردند که در بین آنها شورای وحدت با حضور سیاستمداران پیشکسوت و ریشه دار توانست لیستی قوی را تدوین کند.

حسن بیادی در گفتگو با خبرنگار سیاسی نامه‌نیوز درباره امتیازات لیست شورای ائتلاف نسبت به دیگر فهرست‌ها گفت: «45 حزب»، «شخصیت های مشهور علمی، فرهنگی و سیاسی» و «اقوام و اقشار» سه ضلع اصلی شورای وحدت را تشکیل می دهند و حضور پررنگی در تصمیم گیری ها دارند.

وی با اشاره به تفاوت لیست شورای وحدت با سایر فهرست های اصولگرایی افزود: بعضی از ائتلافهای تمامیت خواه یک باند هستند و بصورت باندی تصمیم می گیرند که چه کسانی در فهرست حضور پیدا کنند، در حالیکه شورای وحدت با مشورت‌گیری از همه نمایندگان احزاب و شخصیت های برجسته و اقوام و اقشار لیست انتخاباتی را تدوین نمود.

عضو شورای وحدت با بیان اینکه باندبازی در این شورا جایی ندارد، اظهار کرد: شورای وحدت هزینه‌های مربوط به انتخابات را در حداقل خودش انجام می دهد؛ به طور مشخص تبلیغات عموما از طریق فضای مجازی انجام می شود؛ حال آنکه لیست ائتلافی دیگر در تهران فقط هزینه یک پیامکش یک میلیارد تومان است.

وی با بیان اینکه برخی از فهرست ها به مراکز قدرت و ثروت وصل هستند، افزود: بعضی از امکانات بیت المال و دولت استفاده می کنند، مثلا هزینه مراسم حرم امام با آن پذیرایی، اسکان، کارت هدیه و هواپیما چقدر میشود و این پول را از کجا آوردند. این موضوع مهمی است که باید شفاف باشد چون مردم حق دارند از منبع تأمین هزینه های فهرست های انتخاباتی مطلع باشند.

این فعال سیاسی اصولگرا با اشاره به اهمیت مشارکت بالای مردم در انتخابات اظهار کرد: این صحبت در فضای رسانه ای و محافل سیاسی مطرح است که ضمن تشکر ویژه از کارمندان شریف و وزیر و معاونین وزارت کشور که زحمات شبانه روزی آنان قابل تقدیر است امیدواریم مجریان انتخابات سقف تلاش خود را به کار گیرند تا شائبه حمایت دولت از یک لیس و ائتلاف تمامیت خواه را از خود دور کنند، تا امنیت و سلامت و نتیجه نهایی انتخابات در بالاترین سطح برقرار باشد و هیچ گروهی نتواند در آن دخل و تصرفی کند.

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها