کد خبر: 626151
تاریخ انتشار :

پشت پرده جنجالی نیمکت نشینی جلال حسینی + جزییات

سیدجلال حسینی، کاپیتان پرسپولیس که بعد از دیدار تیمش با سپاهان برای انجام تست دوپینگ انتخاب شد. بعد از گذشت چندین روز از این دیدار، ویدویی در فضای مجازی منتشر شده که او در اعتراض به این انتخاب می گوید: «همه این ماجرا کار فدراسیون فوتبال است تا پرسپولیس را از اذیت کند.» (سیدجلال از کلمه‌ای ناشایست استفاده می‌کند که امکان انتشار آن وجود ندارد)حالا باید دید خداحافظی این فوتبالیست از میادین واقعیت دارد

پشت پرده جنجالی نیمکت نشینی جلال حسینی + جزییات
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

نیمکت نشینی سیدجلال حسینی در پرسپولیس به علت عملکرد خوب فرجی و کنعانی زادگان

افشاگری از پشت پرده نیمکت نشینی سیدجلال در پرسپولیس

سیدجلال حسینی به علت عملکرد خوب زوج فرشاد فرجی و محمدحسین کنعانی زادگان نیمکت نشین شده است و در دو بازی بعدی پرسپولیس هم احتمالا نیمکت نشین خواهد بود.

سیدجلال حسینی به علت عملکرد خوب زوج فرشاد فرجی و محمدحسین کنعانی زادگان نیمکت نشین شده است و در دو بازی بعدی پرسپولیس هم احتمالا نیمکت نشین خواهد بود.تصور پرسپولیس بدون حسینی برای هوادراران این تیم قطعا سخت است. مدافع میانی که از زمان حضور او قهرمانی‌های پی در پی سرخپوشان شروع شد. از زمانی که مساله تست دوپینگ حسینی و جنجال هایی بر سر این قضیه رخ داد رسانه ای شد بسیاری دلیل نیمکت نشینی حسینی را مربوط به این مساله می دانند.

 

 

در دو هفته پایانی کار سیدجلال حسینی برای بازگشت به ترکیب اصلی سخت شده و دفاع جانانه کنعانی و فرجی، کاپیتان را نیمکت کرده است. هر چند جدایی احتمالی کنعانی باز هم کاپیتان را در فصل آینده به رهبر خط دفاع تیم تبدیل می‌کند و خداحافظی در فصل آینده امکان‌پذیر نیست.

حسینی خداحافظی می کند؟

حسینی که در آستانه ۴۰ سالگی قرار دارد بدون توجه به سن و سال بالایی که دارد تا الان عملکرد خوبی در پرسپولیس داشته؛ اما به هر حال بازی در پرسپولیس با سن بالا کار بسیار سختی محسوب می‌شود و به نظر می‌رسد یحیی گل‌محمدی برای فصل آینده روی این بازیکن حساب باز نخواهد کرد.

با توجه به اینکه پرسپولیس در آستانه قهرمانی است حسینی می‌تواند خداحافظی باشکوهی با دنیای بازیگری داشته باشد. در صورتی که این بازیکن چنین تصمیمی بگیرد این احتمال دارد که به عنوان دستیار گل‌محمدی در فصل آینده فعالیت کند.

باید دید در نهایت چه اتفاقی رخ می‌دهد و سید جلال حسینی در پایان فصل تصمیم به خداحافظی از مستطیل سبز می‌گیرد یا اینکه همچنان علاقه‌مند به بازی کردن خواهد بود. 

باید دید تصمیمات فدراسیون و حواشی تست دوپینگ از حسینی تاثیراتی در روند زندگی فوتبالی او خواهد داشت؟

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها