کد خبر: 628592
تاریخ انتشار :

صالحی‌امیری: حضور مونتایا را در ایران به فال نیک می گیریم

رییس کمیته ملی المپیک در دیدار با سرمربی اسپانیایی تیم ملی هندبال ایران گفت: حضور مانوئل مونتایا(سرمربی) را به فال نیک می‌گیریم و امیدوارم هندبال ایران بتواند روزهای خوبی را تجربه کند.

پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

صبح امروز(یکشنبه) مانوئل مونتایا سرمربی اسپانیایی تیم ملی هندبال ایران با حضور در آکادمی ملی المپیک با سیدرضا صالحی امیری رئیس، کیکاوس سعیدی دبیرکل و فضل الله باقرزاده نایب رئیس کمیته ملی المپیک دیدار و گفت‌وگو کرد. 

در این جلسه صالحی امیری ضمن خوش‌آمدگویی به مانوئل مونتایا، ابراز امیدواری کرد که هندبال ایران بتواند روزهای خوبی را تجربه کند. 

وی با اشاره به اینکه باید هدف گذاری فدراسیون تلاش برای حضور در المپیک ۲۰۲۴ پاریس باشد، اظهار داشت: رزومه مانوئل مونتایا را دیدم و خوشحالم که یک مربی باتجربه و دانش به کشور ما آمده تا به هندبال کمک کند. 

صالحی امیری ادامه داد: هندبال ایران ظرفیت های بالایی دارد و علیرضا پاکدل رییس فدراسیون هندبال هم شبانه روز در حال تلاش است و امیدواریم که بتوانیم در وهله اول در آسیا و سپس در مسابقات جهانی موفق ظاهر شویم و مطمئن باشید مجموعه کمیته ملی المپیک حمایت لازم را از هندبال خواهد کرد. 

در ادامه این دیدار مانوئل مونتایا با ابراز خرسندی از دیدار با رئیس کمیته ملی المپیک گفت: از اینکه در کشور ایران حضور دارم، بسیار خوشحالم. من به ایران آمده ام که به هندبال شما کمک کنم و مطمئن باشید از تمام دانش و تجربه خود در این راه بهره خواهم برد. 

 

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها