کد خبر: 639179
تاریخ انتشار :

سرمربی برزیلی قایقرانی: ورزشکاران ایرانی باور کنند که می‌توانند مدال بگیرند

سرمربی برزیلی قایقرانی گفت: وضعیت ورزشکاران ایرانی خوب است و آن‌ها باهوش هستند و باید به این باور قلبی برسند که می‌توانند مدال بگیرند.

پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

 پدرو سنا در گفت‌وگو با خبرنگاران در مورد حضور در ایران بیان کرد: من بسیار خوشحالم به ایران آمدم و امیدوارم نتایج خوبی برای ایران بگیرم. دو روز است ایران هستم و تمرین ورزشکاران را رصد می‌کنم و روی اصلاح تکنیک ورزشکاران کار می‌کنم. امروز فرصت این را داشتم همراه با آن‌ها داخل آب تمرین کنم. وضعیت خوبی را راجع به تکنیک آن‌ها دیدم. ورزشکاران باهوشی هستند و با هوش بودن آن‌ها بسیار مهم است. چون به‌خاطر فرصت کوتاه باید سخت کار کنیم.

او در پاسخ به این پرسش که ورزشکاران ایرانی را چطور دیده است؟ گفت: خیلی وقت‌ها سخت کار کردم و نتیجه گرفتم. به این باور دارم که با سخت کار کردن می‌توان نتیجه گرفت. برای ورزشکاران هم این مساله همیشه امکان‌پذیر است که سخت کار کنند تا نتیجه بگیرند. به فدراسیون و ورزشکاران گفته‌ام که ایمان دارم می‌توانند نتیجه بگیرند.

سنا در پاسخ به این پرسش که قول مدال داده است یا نه؟ تصریح کرد: بله البته،  برای این کار می‌کنم که مدال بگیریم. مهم‌تر این است ورزشکاران باور داشته باشند که می‌توانند مدال بگیرند. آن‌ها باید هر روز رویایی این را داشته باشند که می‌توانند مدال بگیرند.

مربی برزیلی قایقرانی در پاسخ به این پرسش که آیا شرط خاصی مثلاً حضور در اردوی برون مرزی یا مسابقات مختلف برای فدراسیون گذاشته است؟ تاکید کرد: بله، رییس فدراسیون همیشه حمایت کرده است و این خیلی مهم است. وقت کوتاه است و باید به مسابقات مختلف برویم. وقتی در مسابقات مختلف شرکت کنیم قطعا می‌توانیم نتیجه بگیریم.

 

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها