کد خبر: 640377
تاریخ انتشار :

حسینی: باید از سپاهان امتیاز می‌گرفتیم/ با استراتژی بازی کردیم

سرمربی تیم فوتبال پیکان گفت: بعد از دو شکست مقابل استقلال و پرسپولیس باید از سپاهان امتیاز می‌گرفتیم.

پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

مجتبی حسینی پس از دیدار تیم فوتبال پیکان مقابل سپاهان در نشست خبری حضور پیدا کرد و اظهار داشت: بازی کردن در اصفهان و نقش جهان کار خیلی سختی است. بعداز دو شکستی که مقابل استقلال و پرسپولیس داشتیم می‌دانستیم که بایداز این بازی امتیاز بگیریم. با استراتژی خوبی وارد بازی شدیم. شرایط هم به گونه‌ای شد که توانستیم برنده باشیم.

وی ادامه داد: خوب دفاع کردیم و سازماندهی شده بازی کردیم و همه انرژی خوبی گذاشتند. از زحمات همه تشکر می‌کنم که با جان و دل بازی کردند. می‌دانستیم اگر تیم خوب سپاهان را در این زمین در تحت فشار قرار ندهیم قابلیت‌های هجومی بالایی دارند. فکر می‌کنم کمترین موقعیت را به سپاهان دادیم 

سرمربی تیم فوتبال پیکان خاطرنشان کرد: در شلوغی محوطه جریمه ما، سپاهانی‌ها صاحب چند فرصت گلزنی هم شدند، اما خیلی خوب بازی را کنترل کردیم. بازهم باید از شاگردانم تشکر کنم و این برد خیلی خوب را که پیکان بعد از سال‌ها توانست سپاهان را شکست دهد به کارگران خیلی خوب کارخانه ایران‌خودرو تقدیم می‌کنیم. از مدیران مجموعه هم تشکر می‌کنم که حامی ما بودند.

حسینی در خصوص دلیل تاخیر ورود تیم پیکان به زمین مسابقه برای شروع نیمه دوم، گفت: من وقتی وارد زمین شدم، دیدم که بازی شروع شده است و یکی از بازیکنان ما هنوز نیامده بود. مسافت رختکن تیم میهمان تا زمین مسابقه زیاد بود و من هم حواسم به زمان نبود. زمانی که وارد زمین شدم دیدم بازی در شرایطی آغاز شده که هنوز یکی از بازیکنان ما به زمین نرسیده است.

 

 

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها