کد خبر: 649113
تاریخ انتشار :

درویش: نتایج جای دیگر رقم می‌خورد/ چرا از بهترین مربی آسیا دفاع نکنیم؟

مدیرعامل پرسپولیس از وقت کشی تیم هوادار انتقاد کرد.

پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

رضا درویش، مدیرعامل پرسپولیس پس از تساوی بدون گل تیمش مقابل هوادار در هفته بیست و چهارم لیگ برتر فوتبال اظهار کرد: شما صحنه‌های بازی را دیدید. یک روزی کشورهای عربی را تقبیح می‌کردیم که ضد فوتبال هستند. شما از همان ابتدای بازی دیدید که به بهانه مختلف بازی را نگه داشتند. شما دیدید که در نیمه اول فقط سه دقیقه وقت اضافه گرفتند. هر بیننده عادلی این وقت را اندازه بگیرد. آیا دو برابر این وقت، وقت تلف شده بوده یا نه؟

او افزود: من یک روزی عرض کردم که نتیجه فوتبال در زمین فوتبال مشخص می‌شود اما امروز می‌بینیم که اینطور نیست و نتیجه جای دیگری رقم می‌خورد. فقط یک بار وقت تلف شده نیمه اول را محاسبه کنند اگر بیشتر از سه دقیقه نبود، هیچ کسی از پرسپولیس مصاحبه نمی‌کند.

مدیرعامل پرسپولیس در پاسخ به این سوال که آیا همچنان امیدوار به قهرمانی در لیگ برتر هستند، گفت: ما تا روز آخر امیدواریم به شرطی که نتیجه در زمین فوتبال رقم بخورد. هر دو دقیقه، سه دقیقه بازیکن تیم حریف خودش را به زمین می‌زد. گاهی روی بازیکن تیم ما خطا می‌شد اما بازیکن حریف خودش را به زمین می‌انداخت.

درویش در ادامه در پاسخ به این سوال که آیا از گل‌محمدی حمایت می‌کند، بیان کرد: برای چه از آقای گل‌محمدی حمایت نکنیم؟ وقتی یک مربی، بهترین مربی ایران و آسیاست برای چه دفاع نکنیم؟

او در پایان با انتقاد از اشتباهات داوری گفت: یک بار اشتباه، دو بار اشتباه اما انگار اساس این است که نتایج ما با اشتباه رقم بخورد.

 

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها