کد خبر: 675799
تاریخ انتشار :

آنجلوتی حقه عجیب رئال برابر چلسی را فاش کرد

کارلو آنجلوتی در مورد جایگیری عجیب فده وا لور ده در شروع بازی هفته قبل رئال برابر چلسی توضیح داد و گفت که هدف گلزنی به کپا از وسط زمین بود.

آنجلوتی حقه عجیب رئال برابر چلسی را فاش کرد
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

به گزارش "ورزش سه"، رئال مادرید سه شنبه گذشته با پیروزی 0-2 در زمین چلسی و در مجموع برتری 4-0 برابر این تیم راهی نیمه نهایی لیگ قهرمانان شد و حالا باید به مصاف سیتی برود.

در شروع آن بازی فده والورده نزدیک به مرکز زمین و کنار کریم بنزما و رودریگو ایستاده بود و جایگیری ستاره اروگوئه‌ای برای بسیاری جالب توجه بود. خبرنگار مارکا دیروز در نشست خبری کارلتو و در همین رابطه سوالی را مطرح کرد و مربی ایتالیایی اینگونه پاسخ داد.

آنچلوتی گفت: «ما بازی‌های اخیر چلسی را به دقت آنالیز کرده بودیم. در همه آنها کپا در شروع بازی نزدیک به نقطه پنالتی می‌ایستاد و ما هم فده را مامور کرده بودیم تا با شروع بازی اقدام به شوتزنی کند. می‌خواستیم از وسط زمین به آنها گل بزنیم. ما برای استفاده از شوت‌ها و ضربات ایستگاهی برنامه خاصی داریم و در این مقطع از فصل که بازیکنان خسته‌تر هستند، این تاکتیک می‌تواند بسیار موثر باشد. فده، کروس، مودریچ و آسنسیو بسیار خوب شوت می‌زنند و ارسال‌های دقیقی دارند. شوامنی، رودیگر و میلیتائو نیز مدافعان سرزن ما هستند.»

جالب اینکه کپا در شروع بازی برابر رئال در پست درست خود و وسط دروازه ایستاد و به نقطه پنالتی نزدیک نشد تا به این ترتیب تیر رئالی‌ها به سنگ بخورد.

 

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها