کد خبر: 675806
تاریخ انتشار :

بی اعتنایی تن هاخ به توصیه نقل و انتقالی سر الک

سالکس فرگوسن، مربی اسطوره‌ای منچستریونایتد، هرگز راضی نمی‌شود تیمش از تاتنهام بازیکن بخرد اما به نظر می‌رسد نظر او برای اریک تن هاخ مهم نیست.

بی اعتنایی  تن هاخ به توصیه نقل و انتقالی سر الک
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

به گزارش "ورزش سه"، منچستریونایتد در تلاش است تا برای اولین بار در 15 سال گذشته و از زمان دیمیتار برباتف، یک بازیکن از تاتنهام بخرد. اریک تن هاخ سخت به دنبال یک مهاجم نوک است و اعتقاد دارد، هری کین، کاپیتان تاتنهام و تیم ملی انگلیس همان بازیکنی است که آرزویش را دارد. با این حال، منچستریونایتد خوب می‌داند که مذاکره با دنیل لوی، رییس تاتنهام کار ساده‌ای نیست و این احتمال وجود دارد که غرق در یک مذاکره بسیار طولانی و بی‌حاصل شوند، اتفاقی که سال پیش در مورد فرنکی دیونگ، هافبک بارسا برایشان افتاد. تاریخ هم می‌گوید یونایتد کار سختی در پیش دارد چرا که خریدن برباتف هم در پی مذاکرات طولانی و در آخرین ساعات بازار نقل و انتقالات رخ داد. همین مساله باعث شد تا الکس فرگوسن و دیوید گیل، مدیرعامل وقت منچستر بگوبند دیگر هیچوقت با تاتنهام معامله نخواهند کرد.آنها تا سال 2013 که هر 2 از باشگاه رفتند، سر حرفشان ایستادند و هرگز سراغ تاتنهام نرفتند.  

به این ترتیب، حالا که یونایتد قصد جذب کین را دارد، عملا به نظر فرگوسن بی‌توجهی خواهد شد و ممکن است باشگاه دوباره در دام پردردسر خرید بازیکن از تاتنهام بیفتد.

 

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها