کد خبر: 675884
تاریخ انتشار :

امشب فوتبال ایتالیا به مرز انفجار می‌رسد!

جنجال های بازی رفت، حساسیت بازی اینتر و یوونتوس را بیشتر از همیشه کرده است.

امشب فوتبال ایتالیا به مرز انفجار می‌رسد!
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

به گزارش "ورزش سه"، اینتر و یوونتوس امشب در شرایطی به مصاف یکدیگر می روند که شرایط مختلفی را تجربه می کنند. بازگشت 15 امتیاز از دست رفته به حساب یوونتوس، بهترین شرایط ممکن را در این فصل برای شاگردان مکس آلگری رقم زده و آنها روحیه بسیار خوبی برای درخشش در سن سیرو و رسیدن به فینال کوپا ایتالیا دارند.

بیانکونری که حالا از شانس خوبی برای رسیدن به لیگ قهرمانان و کسب سهمیه برخوردارند، تنها می توانند در این فصل در جام حذفی به عنوان قهرمانی دست یابند و به همین دلیل مسابقه امشب از اهمیت زیادی برای تیم مکس آلگری برخوردار است.

اما در سوی مقابل اوضاع اصلا در ایتالیا برای اینتر مساعد نیست. شکست های متوالی در لیگ باعث شده حضور در لیگ قهرمانان فصل بعد برای آنها به شدت دشوار شود و آنها نیز چاره ای جز فتح کوپا در فصل جاری ندارند. اما تیم سیمونه اینزاگی به نیمه نهایی لیگ قهرمانان رسیده و حدود دو هفته دیگر باید در این مرحله برابر میلان، رقیب همشهری خود بازی کند.

بازی رفت در تورین به جنجالی ترین شکل ممکن تمام شد و همان اتفاقات حساسیت بازی امشب را دوچندان کرده است. اینتر در شرایطی که به نظر با شکست راهی رختکن بود، در دقیقه 94 و با ضربه روملو لوکاکو از روی نقطه پنالتی کار را به تساوی کشاند. اما در پایان درگیری شدید بازیکنان دو تیم منجر به اخراج سه نفر شد و البته حواشی این دیدار با توهین های هواداران یوونتوس به لوکاکو ادامه یافت.

جدال اینتر و یوونتوس در ایتالیا همیشه از اهمیت فراوانی برخوردار بوده و معمولا هم بدون جنجال تمام نشده است. کوپا ایتالیا تنها شانس این دو تیم پرافتخار برای فتح جام داخلی در فصل جاری است و بعید به نظر می رسد بازی امشب دو تیم در سن سیرو نیز بدون حواشی و درگیری های همیشگی تمام شود.

 

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها