کد خبر: 676144
تاریخ انتشار :

روز رقم خوردن سرنوشت منچستریونایتد فرا رسید

روزهای مهمی در انتظار منچستریونایتد و هواداران این تیم خواهد بود.

روز رقم خوردن سرنوشت منچستریونایتد فرا رسید
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

به گزارش "ورزش سه"، هواداران منچستریونایتد اصلا از عملکرد خانواده گلیزر راضی نیستند و اخبار زیادی در مورد احتمال تغییر مالکیت باشگاه در هفته های پیش رو وجود دارد. شیخ جاسم آخرین پیشنهاد خود را برای خرید باشگاه، شب گذشته ارائه داد که رکوردی جهانی برای خرید یک باشگاه ورزشی محسوب می شود. برخی معتقدند این مرد متمول و قطری رقم 5.6 میلیارد پوند را پیشنهاد داده و احتمال دارد گلیزرها این رقم هنگفت و نجومی را پذیرفته و باشگاه منچستریونایتد را به شیخ جاسم واگذار کنند.

البته این گروه قطری دیگر پیشنهادی بالاتری برای تصاحب این باشگاه پرطرفدار و انگلیسی ارائه نخواهند داد و این آخرین تلاش آنها برای خرید منچستریونایتد است. احتمال دیگر، فروش باشگاه به سر جیم رتکلیف است. البته به نظر می رسد این مرد متمول انگلیسی قصد خرید تمام سهام منچستریونایتد را ندارد، اما او مالک بخش اعظم سهام خواهد شد و همچنان بخشی از باشگاه به گلیزرها تعلق خواهد داشت.

حالت بعدی نیز رد هر دو پیشنهاد از سوی این خانواده آمریکایی است. در صورت رخ دادن این اتفاق، گلیزرها به دنبال تامین منابع مالی برای بازسازی ورزشگاه اولدترافورد و کمپ باشگاه رفته و خودشان همچنان مالک منچستریونایتد باقی خواهند ماند. البته این ددلاین شب گذشته تنها معتلق به شیخ جاسم و سر جیم رتکلیف بوده و خریداران دیگر همچنان فرصت دارند پیشنهاد خرید خود برای منچستریونایتد را به گلیزرها ارائه دهند. به هر حال در روزهای حساس فصل برای تیم اریک تن هاخ، این تیم بیرون از زمین نیز روزهای مهمی را سپری می کند و سرنوشت این باشگاه به زودی مشخص خواهد شد.

 

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها