کد خبر: 676230
تاریخ انتشار :

ساری می‌خواهد مهمانی ناپولی را خراب کند

ما توری ت زی و ساری، مربی لاتزیو گفت، ناپولی در نهایت جشن قهرمانی خواهد گرفت، اما امیدوار است جشن آن‌ها فردا نباشد.

ساری می‌خواهد مهمانی ناپولی را خراب کند
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

به گزارش "ورزش سه"، برنامه بازی‌های این هفته سری آ جوری چیده شده که القا می‌کند قرار است ناپولی جشن قهرمانی بگیرد. ابتدا لاتزیو با اینتر روبه‌رو می‌شود و اگر امتیاز از دست بدهد، در بازی بعدی ناپولی می‌تواند با کسب پیروزی جشن قهرمانی بگیرد.

ساری ابتدا درباره بازی با اینتر گفت: «فردا با تیمی روبه‌رو می‌شویم که در مسابقاتش خارق‌العاده ظاهر می‌شود. باید بازی رفت را فراموش کنیم، که بردیم ولی زجر کشیدیم.»

مربی لاتزیو درباره وضعیت فیزیکی و روحی تیمش گفت: «خیلی کار کردیم تا فشار فیزیکی که روی بدن بازیکنان بود، تخلیه شود. تیم باید از این اتفاق سود ببرد. اما سخت است که وجه فیزیکی کار را از وجه روانی آن جدا کنیم. حجم زیاد کاری که هفته پیش داشتیم به علاوه تغییر دما باعث شد تا برابر تورینو تاوانش را بدهیم و ببازیم. این را نمی‌گویم تا از تیم دفاع کنم بلکه واقعا نظرم این است.»

مربی ایتالیایی درباره وضعیت چیرو ایموبیله، ستاره خط حمله تیمش هم حرف زد. ایموبیله در ماه گذشته دچار سانحه رانندگی شده بود: «از نظر روانی آرام است، از نظر فیزیکی دارد بهتر می‌شود. در تمرینات درد خاصی ندارد. او بازیکنی است که خیلی رویش حساب میکنیم.

از مربی سابق ناپولی پرسیده شد نظرش درباره قهرمانی ناپولی در صورت امتیاز از دست دادن لاتزیو چیست؟ «ما باید به بازی خودمان فکر کنیم. میز را جوری چیده‌اند که آماده جشن باشد، برای باخت ما چیده‌اند. ما باید تمام تلاشمان را بکنیم. ناپولی سرانجام جشن خواهد گرفت اما امیدوارم در دیرترین حالت ممکن باشد.»

آیا مربی لاتزیو انتظار داشته در این مقطع از فصل 7 امتیاز بیشتر از اینتر داشته باشد؟ ساری گفت: «در لیگ ما 4 تیم قوی‌تر از ما هستند، ما هم برای موفقیت بازی می‌کنیم. ما بیش از حد انتظار ظاهر شدیم، بقیه کمتر ازحد انتظار.»

 

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها