کد خبر: 676248
تاریخ انتشار :

پارس‌ جنوبی جم ۰ - استقلال ۱: فرار از تله!

شاگردان ساپینتو بالاخره در وقت‌های اضافی توسط سعید مهری به گل رسیدند و راهی دور بعد شدند.

پارس‌ جنوبی جم ۰ - استقلال ۱: فرار از تله!
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

به گزارش "ورزش سه" در چارچوب مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی، تیم فوتبال استقلال تهران در خانه پارس جنوبی جم به مصاف این تیم رفت و در نهایت با گل سعید مهری در ابتدای نیمه اول وقت‌های اضافی، شاگردان ساپینتو برابر میزبان به برتری رسیدند و راهی مرحله نیمه‌نهایی شدند.

نیمه اول بازی با نمایش پایاپای شاگردان روانخواه آغاز شد، اما در ادامه آبی‌ها روی بازی تسلط پیدا کردند. هر چند این مالکیت شاگردان ساپینتو با خلق موقعیت ویژه‌ای همراه نبود تا اینکه روی یک اشتباه، با خطای پنالتی روی مهری، آبی‌ها صاحب بهترین موقعیت گلزنی خود شدند.

اما محبی از این فرصت استفاده نکرد تا در نهایت نیمه اول بازی با نتیجه مساوی به اتمام برسد.

نیمه دوم مسابقه با سه تعویض همزمان ساپینتو آغاز شد و به نسبت نیمه اول موقعیت‌های گل بیشتری برای آبی‌ها در بر داشت، اما مهاجمان استقلال با از دست‌دادن همه فرصت‌ها، در گلزنی ناکام ماندند تا بازی با نتیجه تساوی بدون گل در اوقات معمولی به پایان رسید و کار در وقت اضافه دنبال شود.

در وقت اضافی اول، سعید مهری، هافبک میانی آبی‌ها، که دل نیمه اول بازی هم برای تیمش پنالتی گرفته بود، با یک ضربه غافلگیرکننده از زاویه بسته دروازه سینکی را باز کرد تا استقلال با یک گل از حریف پیش بیفتد.

پس از این گل، استقلالی‌ها چند فرصت ایده‌آل دیگر را هم به دست آوردند اما موفق به افزایش اختلاف نشدند تا در نهایت با همین یک گل بازی را ببرند و راهی نیمه‌نهایی شوند.

در ادامه با اتفاقات لحظه به لحظه این مسابقه همراه باشید؛

جام حذفی فوتبال ایران، مرحله یک چهارم نهایی

شنبه، نهم اردیبهشت ماه 1402، ورزشگاه تختی جم

گروه داوری: احمد محمدی، سعید قاسمی، محمدصالح عرب‌آبادی، مهدی انصارنژاد/ ناظر: محمدرضا اکبریان

پارس جنوبی

روزبه سینکی، عرفان قهرمانی (108- حسین میرزاحسینی پور)، امین رضایی، حمیدرضا نادری (۸۲-بابامحمدی)، عرفان‌پورافراز، همایون افتخاری، محمدعلی صفیا، رضا بلیوند، رضا هاشمی، عیسی پرتو و میلاد سوری

سرمربی: امیدرضا روانخواه

استقلال

سیدحسین حسینی، رافائل سیلوا (۴۶-آرمان رمضانی)، محمد حسین مرادمند، صالح حردانی (۸۳- پیمان بابایی)، جعفر سلمانی، روزبه چشمی، سعید مهری (102 - امید حامدی‌فر)، مهدی مهدی‌پور (۷۰- آرش رضاوند)، محمد محبی (۴۶-رضا میرزایی)، مهدی قایدی و ارسلان مطهری (۴۶- زبیر نیک‌نفس)

سرمربی: ریکاردو ساپینتو

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها