کد خبر: 676327
تاریخ انتشار :

هشدار امری به تن هاخ: این بازی متفاوت است

او نای امری، سرمربی استون ویلا، معتقد است که دیدار امروز تیمش مقابل منچستریونایتد، بسیار متفاوت از دو تقابل قبلی دو تیم باشد.

هشدار امری به تن هاخ: این بازی متفاوت است
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

به گزارش "ورزش سه"، بعد از اینکه امری در پاییز گذشته هدایت استون ویلا را برعهده گرفت، در اولین دیدار روی نیمکت این تیم مقابل منچستریونایتد قرار گرفت و 3-1 پیروز شد.

اما دو تیم چند روز بعد در جام اتحادیه به مصاف هم رفتند و این بار شاگردان اریک تن هاخ بودند که موفق شدند 4-2 به برتری برسند.

از آن زمان استون ویلا پیشرفت قابل توجهی داشته است و اکنون هم امتیاز با تاتنهام، در رتبه ششم جدول لیگ برتر قرار دارد. به همین دلیل اونای امری معتقد است که دیدار امروز بسیار متفاوت خواهد بود. 

او به خبرنگاران گفت:"یونایتد تیم بسیار خوبی است، با بازیکنانی بسیار خوب. آنها در جمع 4 تیم بالای جدول هستند. یونایتد معمولا در این جایگاه قرار دارد. آنها قهرمان جام اتحادیه شدند و در فینال جام حذفی حضور دارند. این فصل، فصل خیلی خوبی برای آنها بود. 

برای ما این دیدار چالش خوبی است. این دیدار کاملا متفاوتی است نسبت به دیداری که من تازه به ویلا آمده بودم. و بسیار متفاوت با دیدار جام اتحادیه که ما 4-2 باختیم. این دیدار بسیار دشواری خواهد بود. ما می‌توانیم جلوی آنها بایستیم و انتظار زیادی از این بازی داریم. اگر بتوانیم بازی خودمان را انجام بدهیم، می‌توانیم موقعیت‌هایی ایجاد کنیم."

 

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها