کد خبر: 676503
تاریخ انتشار :

پروژه رویایی رئال: برنابئوی جدید و این سوپراستار

یک رسانه اسپانیایی می‌گوید رئال مادرید همچنان کی لیان امباپه را فراموش نکرده و امسال تابستان بار دیگر شانس خود را برای جذب این ستاره فرانسوی امتحان خواهد کرد.

پروژه رویایی رئال: برنابئوی جدید و این سوپراستار
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

به گزارش "ورزش سه"، با وجود اینکه رابطه رئال مادرید و کیلیان امباپه سال گذشته و با دست ردی که ستاره فرانسوی در آخرین لحظه به سینه لوس بلانکوس زد تیره و تار شده است اما موندو دپورتیوو مدعی است فلورنتینو پرز همچنان به دنبال جذب امباپه بوده و مایل است او را امسال تابستانی راهی مادرید کرده و در مراسم افتتاح سانتیاگو برنابئوی بازسازی‌شده به عنوان بزرگترین موفقیت سالهای اخیر خود به هواداران رئال معرفی کند.

این در حالی است که امباپه در پایان فصل گذشته درحالیکه قراردادش با پی‌اس‌جی در حال پایان بود با یک امضا قرارداد خود را به مدت سه سال با باشگاه فرانسوی تمدید کرد. رئالی‌ها از این اقدام امباپه بسیار عصبانی بودند اما عصبانیت هواداران باعث نشده فلورنتینو پرز از تلاش برای جذب بازیکن محبوبش دست بکشد.

امباپه به عنوان افتتاح‌کننده برنابئوی جدید؟

موندو دپورتیوو در گزارشی مدعی شد که فلورنتینو پرز برای افتتاح ورزشگاه بازسازی شده سانتیاگو برنابئو برنامه‌های خاصی در نظر دارد و از جمله ترجیح می‌دهد در این مراسم امباپه را به عنوان برگ برنده سالهای اخیر مدیریتش بر رئال معرفی کند.

با توجه به اینکه آخرین باری که پرز سعی کرد یک ستاره بزرگ را به مادرید منتقل کند ادن هازارد به هیچ وجه در حد و اندازه‌ای که انتظار می‌رفت نبود و برای مدیریت رئال به یک رسوایی تبدیل شد حالا پرز معتقد است کیلیان امباپه در حال حاضر تنها ستاره‌ای است که می‌تواند آن ناکامی را در ذهن هواداران پاک کند.

 

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها