کد خبر: 676752
تاریخ انتشار :

بازیکنان پیکان تمرین نوبت عصر را هم تعطیل کردند!

بازیکنان پیکان با وجود بیانیه تهدید آمیز مدیران باشگاه باز هم حاضر به تمرین نشدند.

بازیکنان پیکان تمرین نوبت عصر را هم تعطیل کردند!
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

به گزارش "ورزش سه"، بازیکنان پیکان در شرایطی که روز شنبه در دیداری حساس از هفته بیست و هشتم لیگ برتر باید مقابل پرسپولیس قرار بگیرند، تمرین نوبت صبح را تعطیل کردند! پیکانی‌ها در اعتراض به پرداخت نشدن مطالبات خود صبح امروز در محل تمرین حاضر شدند اما حاضر به انجام تمرین نشدند.

در پی این اتفاق ظاهرا از سوی مسئولان باشگاه پیکان به بازیکنان اعلام شده که تا پایان وقت اداری امروز مبلغی به حساب آنها واریز خواهد شد. به همین خاطر بازیکنان برای شرکت در تمرین نوبت عصر راهی ورزشگاه ایران‌خودرو شدند. آنها اما بعد از آنکه وعده آخر نیز عملی نشد، محل تمرین را ترک کردند و باز هم حاضر به تمرین نشدند!

بازیکنان پیکان در شرایطی تمرینات این تیم را تعطیل کرده‌اند که ظهر امروز در واکنش به تصمیم نفرات، این باشگاه طی بیانیه‌ای عجیب مدعی شد پرداختی به اعضای تیم بین 70 تا 80 درصد است! پیکانی‌ها در این بیانیه بازیکنان خود را تهدید کرده بودند که در صورت عدم حضور در تمرین علاوه بر جریمه انضباطی، نفرات خاطی را به کمیته اخلاق معرفی خواهند کرد.

در فاصله 3 روز تا مسابقه حساس پیکان و پرسپولیس، حالا مشخص نیست خودروسازان لیگ برتر که به واسطه بازی با پرسپولیس و سپاهان نقش مهمی در تعیین لیگ دارند، چه زمانی دست از اعتصاب می‌کشند و کار خود را از سر خواهند گرفت. هرچند که به آنها برای واریز پول به حساب‌هایشان وعده صبح پنجشنبه داده شده است.

 

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها