کد خبر: 676760
تاریخ انتشار :

کار تمام است: فینال CL هم اینزاگی را نجات نمی‌دهد

رسانه‌های ایتالیایی می‌گویند مدیران اینتر تصمیم خود را درباره آینده سیمونه اینزاگی، سرمربی‌شان گرفته‌اند و او فصل آینده روی نیمکت نراتزوری نخواهد نشست.

کار تمام است: فینال CL هم اینزاگی را نجات نمی‌دهد
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

به گزارش "ورزش سه"، چندین رسانه ایتالیایی در گزارش‌هایی مدعی شدند مدیران اینتر تصمیم گرفته‌اند در پایان فصل جاری به همکاری با سیمونه اینزاگی پایان دهند. این در حالی است که او موفق شده اینتر را به نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان اروپا برساند.

در روزهای گذشته شایعاتی در ایتالیا مطرح بود که مدیران اینتر برای اینزاگی دو شرط مطرح کرده و به او گفته‌اند تنها در صورت محقق شدن یکی از این شرط‌ها فصل آینده هم از او به عنوان سرمربی استفاده خواهند کرد. بر اساس این شایعات اینزاگی در صورتی که در پایان فصل سری آ سهمیه چمپیونزلیگ را به دست بیاورد یا اگر به فینال چمپیونزلیگ برسد ابقا خواهد شد.

اما گزارش‌های امروز چند رسانه ایتالیایی از جمله توتو اسپورت حاکی است مدیران اینتر تصمیم قطعی برای اخراج اینزاگی در پایان فصل جاری دارند و فارغ از اینکه در هفته‌های آینده چه نتایجی به دست بیاید تصمیم‌شان تغییر نخواهد کرد.

توتو اسپورت می‌گوید مدیر اینتر به منابع خبری این روزنامه اطلاع داده که تصمیمش قطعی است و حتی اگر اینزاگی در دربی اروپایی مقابل میلان موفق بوده و به فینال چمپیونزلیگ برسد اخراج خواهد شد.

این گزارش می‌گوید مدیران ارشد اینتر قصد دارند امسال تابستان تغییراتی اساسی در تیم و باشگاه به وجود بیاورند و یکی از اولین قدم‌ها تغییرات در کادر فنی خواهد بود. توتو اسپورت می‌گوید مائوریسیو پوچتینو در صدر فهرست نامزدهای هدایت نراتزوری در فصل آینده قرار دارد. از دیگر نامزدها می‌توان به روبرتو دی‌زربی، سرمربی ایتالیایی برایتون و سرژیو کنسیسائو، سرمربی پورتو، اشاره کرد.

 

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها