کد خبر: 676800
تاریخ انتشار :

جعفری: اعتماد کردند و ۲۱ گل زدم

کسب کفش طلا و قهرمانی شمس آذر موجب شده یک فصل رویایی برای مهاجم این تیم رقم بخورد.

جعفری: اعتماد کردند و ۲۱ گل زدم
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

به گزارش "ورزش سه"، رحمان جعفری در مورد قهرمانی زودهنگام شمس‌آذر در لیگ یک عنوان کرد: خدا را شکر امسال شرایط بسیار خوبی داشتیم و توانستیم با همدلی و تلاش همه مجموعه شمس‌آذر به لیگ برتر صعود کنیم  و این حس بسیار خوب و لذت بخشی برای یک تیم‌ می‌تواند باشد که چندین هفته مانده به اتمام فصل بتواند نتیجه زحمات و تلاش خودش را بگیرد و قهرمان شود.

او در مورد زدن رکوردها در جمع کردن امتیازات لیگ دسته اول گفت: ما تیم بسیار خوبی داریم و از لحاظ امتیازی باید این گونه عمل می‌کردیم تا بتوانیم صعود مقتدرانه‌ای داشته باشیم. ما هر بازی برای کسب سه امتیاز و بردن وارد زمین می شویم و تمام تلاش ما ابتدا بردن و بعد برد پرگل بود و این نشان از میل سیری ناپذیری تیم در گل زدن و در امتیازگیری است.

مهاجم شمس‌آذر در مورد کسب عنوان آقای گلی لیگ یک با ۲۱ گل زده ابراز کرد: امسال من هم از لحاظ ذهنی و فنی و جسمانی شرایط بسیار خوبی داشتم و با توجه به اعتمادی که کادر فنی داشت، به من کمک کرد تا اعتماد به نفس بالایی بگیرم و بتوانم بهترین عملکرد را در بازی‌ها داشته باشم. حس خیلی خوبی دارم و اصلا قابل توصیف نیست چون توانستم قابلیت‌های خودم را نشان بدهم و دلم می‌خواهد در سه بازی آینده هم بهترین عملکرد خودم را داشته باشم.

جعفری در مورد تاثیرگذاری‌اش در صعود شمس آذر توضیح داد: این برای من مهم بود که به‌عنوان بازیکن بتوانم بیشترین کمک را به تیمم کنم و برای من خوشحال کننده است. اینجا باید بگویم این کار با کمک همه بازیکنان و کادر فنی امکان‌پذیر شد.

او یادآور شد: از تمام بازیکنان عزیز و کادر فنی به‌خصوص آقا سعید دقیقی تقدیر و تشکر می‌کنم که اعتماد داشتند و همچنین قدردان زحمات مالکان باشگاه، مدیرعامل و سرپرست تیم هستیم که همه جوره پشت تیم بودند و حمایت کردند تا موفق شویم.

 

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها