کد خبر: 676965
تاریخ انتشار :

گزارش زنده، او را وا صفر - الهلال صفر

او را وا رد و الهلال در دیدار فوق العاده حساس برگشت فینال لیگ قهرمانان آسیا به مصاف هم رفته اند.

گزارش زنده، او را وا صفر - الهلال صفر
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

به گزارش "ورزش سه"، در دیدار برگشت فینال لیگ قهرمانان آسیا، تیم های اوراوا رد ژاپن و الهلال عربستان به مصاف هم رفته اند. دیدار دو تیم در عربستان با تساوی یک – یک به پایان رسید و اکنون هر دو تیم در پی افتخارآفرینی و افزودن یک قهرمانی دیگر به تالار افتخارات خود هستند.

اوراوا رد در 12 دیدار قبلی خود رد تمامی رقابت های متحمل شکستی نشده و الهلال نیز علی رغم کسب نتایج سینوسی در بازی هایی قبلی خود، در پی کسب عنوان قهرمانی است.

گزارش لحظه‌به‌لحظه دیدار تیم‌های اوراوا رد و الهلال را در همین صفحه از "ورزش سه" دنبال کنید:

دیدار برگشت فینال لیگ قهرمانان آسیا فصل 2023

یکشنبه: 16/02/1402 ؛ ساعت: 12:30 

ورزشگاه: سایتاما 2002 /  بیش از 63 هزار تماشاگر

داور: ما نینگ (چین)

اوراوا ردزترکیب اوراوا رد:

شوساکو نیشیکاوا، تاکاهیرو آکیموتو، ماریوس هویبرایتون، الکساندر شولز، هیروکی ساکای، کن ایوائو، آتسوکی ایتو، تاکهیرو سکینه، یوشیو کیوزمی، تومواکی اوکوبو، شینزو کوروکی

سرمربی: ماسیج اسکورزاترکیب الهلال:

عبدالله المعیوف، سعود عبدالحمید، جانگ هیون سو، علی البلیهی، محمد البریک، عبدالله عطیف، محمد کنو، آندره کاریو، عبدالله الحمدان، میشائیل، اودیون ایگالو

سرمربی: رامون دیاز

⏱لحظات حساس:

دقیقه 5: بازیکنان الهلال در محوطه جریمه اوراوا صاحب موقعیت خطرناکی شدند. پس از سماجت عبدالله الحمدان و سرنگونی او توسط سنگربان اوراوا، توپ به اودیون ایگالو رسید و ضربه او را الکساندر شولز از روی خط برگشت داد. در این صحنه بازیکنان الهلال اعتقاد به خطای پنالتی داشتند.

دقیقه 21: الهلال که کاملا صاحب توپ و میدان است، موقعیت دیگری را خلق کرد. شوت محکم میشائیل از روی خط محوطه جریمه را نیشیکاوا دفع کرد.

دقیقه 30: ارسال دیدنی کن ایوائو در دهانه دروازه به شینزو کوروکی رسید که ضربه دیدنی این بازیکن به تیر افقی دروازه برخورد کرد و به بیرون رفت.

دقیقه 35: الهلال باز هم موقعیت خطرناکی را به روی دروازه میزبان خلق کرد. پاس در عمق دیدنی کاریلو به ایگالو رسید و او با گلر میزبان تک به تک شد. اما از آنجایی که پشت به دروازه بود، نتوانست از این فرصت نهایت استفاده را ببرد و پس از چند بار دست به دست شدن توپ، محمد کنو ضربه اش را روانه دروازه کرد که شوت او با اختلاف بسیار کمی به بیرون رفت.

دقیقه 42: شوت دیدنی و راه دور کاریلو را نیشیکاوا یا دست راست و به شکلی دیدنی راهی کرنر کرد و دروازه تیمش را نجات داد.

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها