کد خبر: 676972
تاریخ انتشار :

ادعای آ لار دا یس: جای پپ بودم سه‌گانه می‌گرفتم!

سم آلاردایس، سرمربی جدید لیدز، مدعی شده که اگر هدایت منچسترسیتی را برعهده داشت می‌توانست فاتح سه‌گانه شود.

ادعای آ لار دا یس: جای پپ بودم سه‌گانه می‌گرفتم!
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

به گزارش "ورزش سه"، سیتی این فصل هنوز شانس فتح سه‌گانه را دارد و پپ گواردیولا می‌تواند نامش را در تاریخ این باشگاه تا همیشه جاودانه کند. 

سیتی در حال حاضر با یک امتیاز بیشتر و یک بازی کمتر از آرسنال در صدر جدول لیگ برتر ایستاده، باید در فینال جام حذفی به مصاف منچستریونایتد برود و در نیمه نهایی لیگ قهرمانان هم با رئال مادرید رقابت خواهد کرد. 

علاقه دیوانه‌وار این باشگاه به فتح لیگ قهرمانان بر کسی پوشیده نیست و احتمال فتح سه‌گانه در این فصل می‌تواند بهترین سناریوی ممکن برای گواردیولا و مدیران سیتی باشد. 

حالا آلاردایس که به تازگی هدایت لیدز را برعهده گرفته تا آنها را از سقوط به دسته پایین‌تر نجات دهد مدعی شده که اگر جای این مربی اسپانیایی بود می‌توانست سیتی را به این افتخار برساند. 

او در گفتگو با اسکای اسپورت در این باره اظهار داشت:« قطعا می‌توانستم فاتح سه‌گانه شوم چون این بازیکنان باعث می‌شوند شما مربی بسیار خوبی باشید و کارتان به شما این اجازه را می‌دهد که با این بازیکنان ارتباط خوبی داشته باشید. 

من نمی‌گویم این کار آسان‌تر است اما بسیار جذاب‌تر و لذتبخش‌تر است اما همچنان می‌توان فشار و نگرانی را در صورت پپ دید چون او به خوبی می‌داند که انتظارات چقدر بالاتر است. انتظار از ما این است که در لیگ برتر بمانیم اما اگر او نتواند قهرمان لیگ شود یا فقط در جام حذفی به قهرمانی برسد، همه مدعی می‌شوند که سیتی شکست‌ خورده و فصل بدی را سپری کرده است.»

 

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها