کد خبر: 677084
تاریخ انتشار :

این شنبه از تقویم آقا مجتبی پاک نمی‌شود!

مجتبی حسینی با وجود همه فشارهایی که طی روزهای گذشته تحمل کرد، بازی با پرسپولیس را پشت سر گذاشت.

این شنبه از تقویم آقا مجتبی پاک نمی‌شود!
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

به گزارش "ورزش سه"، حساسیت‌های عجیبی که برای مسابقه پیکان و پرسپولیس ایجاد شد، ناخودآگاه در روزهای گذشته شرایط سخت و طاقت‌فرسایی را برای سیدمجتبی حسینی رقم زد. سرمربی خودروسازان که هیچ‌وقت تمایلات رنگی خود در فضای فوتبال را بیان نکرده، به واسطه چند سال همکاری با یحیی گل‌محمدی تحت شدیدترین فشارها در آستانه این مسابقه قرار گرفت و روزهای سختی را تحمل کرد.

او در شرایطی که عزادار مادر خود بود، بعد از آنکه مدیران باشگاه پیکان بدون هماهنگی با سرمربی در اقدامی عجیب با میزبانی از پرسپولیس در ورزشگاه آزادی موافقت کردند، سکوت کرد و ترجیح داد تمرکزش روی تیم خود باشد تا بتواند عملکردی مطلوب را برجا بگذارد. مشکلات مالی پیکان و پرداخت نشدن مطالبات و در پی آن تعطیلی تمرین از سوی باشگاه فشارها روی حسینی را افزایش داد و در ادامه بیانیه‌ای که مدیران باشگاه علیه بازیکنان صادر و آنها را تهدید به جریمه و اعتصاب کردند، کار را برای این مربی دشوارتر جلو برد.

حسینی که در نشست خبری قبل از بازی با پرسپولیس ناراحتی خود از میزبانی در ورزشگاه آزادی را اعلام کرد، ترجیح داد در لفافه گلایه‌هایش را از مدیران باشگاه خود بر زبان آورد تا تمرکز بازیکنان در آستانه مسابقه مهم برهم نخورد. همدلی ایجاد شده در بین بازیکنان و کادر فنی پیکان درون زمین منجر به انجام یک بازی خوب از سوی خودروسازان شد و اگرچه آنها شکست را با یک گل از روی نقطه پنالتی پذیرا شدند، اما حالا بسیاری از افرادی که قبل از بازی به اتهام‌زنی مشغول بودند، از شرافت حسینی و شاگردانش حرف می‌زنند.

کنفرانس مطبوعاتی بعد از بازی مجتبی حسینی به طور واضح فشاری که او در چند روز گذشته تحمل کرد را نشان می‌دهد. همان شروع صحبت‌های سرمربی پیکان برای توصیف ماجرا کافی است: «هفته‌های سختی را پشت سر می‌گذاریم، هم در زندگی خصوصی به علت درگذشت مادر عزیزم و هم بازی‌هایی که نمی‌دانم در موردش چه بگویم. احساس می‌کنم تیم ما یتیم است.»

او در این کنفرانس خبری ناراحتی خود از تصمیمات برخی مدیران باشگاه پیکان در روزهای گذشته را علنی کرد، اما محجوبیتی که همیشه از این مربی سراغ داشتیم، اجازه نداد اتفاقات درون خانواده‌اش را بیش از این باز کند.

با همه این‌ها، مجتبی حسینی با آبرومندی تیمش را از حواشی مسابقه با پرسپولیس خلاص کرد و حالا او با وجود ناراحتی از باخت می‌تواند با آسودگی ذهنی بیشتری به کار خود ادامه بدهد. هرچند که شنبه 16 اردیبهشت تا ابد در ذهن سرمربی کنونی پیکان باقی خواهد ماند.

 

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها