کد خبر: 677132
تاریخ انتشار :

خصیصه عجیب سرمربی عبوس فوتبال ایران!

برد ذوب‌آهن مقابل فولاد در هفته بیست و هشتم یک بار دیگر تخصص تارتار در بالا کشیدن تیم‌های خود در هفته‌های پایانی را به رخ کشید.

خصیصه عجیب سرمربی عبوس فوتبال ایران!
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

به گزارش "ورزش سه"، با توجه به عملکرد خوب علیرضا منصوریان از زمان حضور در فولاد، شاید کمتر کسی تصور می‌کرد قرمزپوشان در اصفهان مقابل ذوب‌آهن تن به شکست دو بر صفر بدهند. این اتفاق اما رخ داد تا یک واقعیت مهم بار دیگر برای اهالی فوتبال تداعی شود؛ اینکه تیم‌های مهدی تارتار هرچه به پایان لیگ نزدیک تر می‌شوند باانگیزه تر کار را جلو می‌برند.

ذوب‌آهن در مقاطعی از فصل جاری لیگ برتر با چالش‌هایی مواجه شد ؛ این تیم در مقطعی از فصل با بدشانسی‌های عجیبی که گریبانش را گرفت، چند هفته در رده‌های پایینی جدول قرار گرفت اما مهدی تارتار با تجربه بالای خود و البته با کمک کادرفنی و همت بازیکنانش توانست تیم دوم اصفهان را به روزهای خوب برگرداند و در جدول بالا بکشد.

تارتار به عنوان سرمربی‌ای که سال‌ها است در لیگ برتر فعالیت می‌کرد، تجربیات زیادی اندوخته و حالا این تجربه بار دیگر در ذوب‌آهن به کمک او آمده و مثل سال‌های گذشته در هفته های پایانی تیمش را رده به رده درجدول بالا می‌آورد.

برد مقابل فولاد در هفته بیست و هشتم لیگ برتر هم یکبار دیگر نشان داد این مربی تا روز آخر مسابقات برای نتیجه گرفتن و پیشرفت تیمش انگیزه دارد و این روحیه را به شاگردانش تزریق کرده است. با توجه به بودجه تیم ذوب‌آهن بی‌شک کسب رتبه تک رقمی و قرار گرفتن در همین جایگاه نهم هم نسبتا موفقیت خوبی برای تارتار و همکارانش محسوب می‌شود اما آنها حالا با 3 امتیازی که روز جمعه کسب کردند برای صعود بیشتر در جدول می‌جنگند.

بهبود روند نتیجه گیری تیم‌های تارتار البته فقط مربوط به فصل جاری نیست؛ او در فصل گذشته باهمین ذوب‌آهن نیز شرایط مشابهی را تجربه کرد و در نهایت با این تیم رتبه هفتم را از آن خود کرد.

دو فصل پیش در پیکان نیز همین اتفاق افتاد و تیم کم‌هزینه تحت هدایت تارتار در نهایت با رتبه هفتمی به کار خود خاتمه داد. در گذشته در نفت مسجدسلیمان هم روند نتیجه‌گیری خوب تارتار بیشتر از نیم فصل دوم شروع شد و تا پایان ادامه یافت و تیمی که حالا تقریبا سقوطش به دسته اول قطعی شده، بهترین رتبه تاریخ خود یعنی هشتمی را رقم بزند.

بی‌شک سبزپوشان اصفهانی در دو هفته پایانی نیز مقابل نفت آبادان و هوادار تهران با همین روحیه برتری جویانه حاضر خواهند شد تا فصل جاری لیگ برتر را به بهترین شکل ممکن خاتمه بدهند.آنها اگرچه از تیم‌های هفتم و هشتم جدول 4 امتیاز عقب هستند، اما روی کاغذ شانس رسیدن به رتبه هفتم را نیز دارند و به همین خاطر برای کسب 6 امتیاز دیگر همه تلاش خود را به کار خواهند گرفت.

 

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها