کد خبر: 677151
تاریخ انتشار :

دوست یورگن کلوپ، مدیر ورزشی جدید لیورپول

مدیر ورزشی سابق باشگاه ولفسبورگ از بیشترین شانس برای انتخاب شدن به عنوان مدیر ورزشی لیورپول برخوردار است و گفته می‌شود یورگن کلوپ او را به مدیران باشگاه توصیه کرده است.

دوست یورگن کلوپ، مدیر ورزشی جدید لیورپول
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

به گزارش "ورزش سه"، روزنامه انگلیسی ایندیپندنت مدعی شد یورگ اشماتکه از بیشترین شانس برای منصوب شدن به عنوان مدیر ورزشی جدید باشگاه لیورپول برخوردار است. جولین وارد، مدیر ورزشی فعلی قرمزها، با فرا رسیدن تابستان پستش را ترک می‌کند و اشماتکه در حال حاضر مشغول مذاکره با مدیران لیورپول است.

اشماتکه در ماه فوریه باشگاه آلمانی ولفسبورگ را ترک کرده و تا این لحظه مشغول به کار نشده است. با اینکه از چند گزینه دیگر هم به عنوان نامزدهای لیورپول یاد شده، ولی ایندیپندنت می‌گوید اشماتکه را باید مدیر ورزشی قرمزها دانست.

جولین وارد تابستان گذشته جانشین مایکل ادواردز، مدیر ورزشی سابق لیورپول، شد که از چهره‌های به شدت تاثیرگذار در آنفیلد به حساب می‌آمد. وارد اما تنها یک فصل در این پست دوام آورد و در ماه نوامبر رسما اعلام کرد که با فرا رسیدن تابستان پستش را ترک خواهد کرد.

یورگن کلوپ در تلاش باشگاه برای استخدام مدیر ورزشی جدید نقش داشته و به گزارش ایندیپندنت او اصرار داشته که اشماتکه آلمانی استخدام شود.

یورگ اشماتکه در دوران حضور در باشگاه ولفسبورگ عملکرد قابل توجهی داشت. ولفسبورگ در فصل 21-2020 در دوران حضور او در پست مدیریت ورزشی در بوندس‌لیگا چهارم شد و جواز حضور در چمپیونزلیگ را به دست آورد.

اشماتکه 59ساله در گذشته فوتبالیست بوده و به عنوان دروازه‌بان در فرایبورگ و فورتونا دوسلدورف بازی کرده است. او علاوه ولفسبورگ سابقه مدیریت ورزشی باشگاه‌های آخن، هانوور و کلن را هم در کارنامه دارد.

 

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها