کد خبر: 677215
تاریخ انتشار :

مجتبی حسینی مقابل سپاهان حق تعویض ندارد!

پیکان در شرایطی روز جمعه مقابل سپاهان به میدان می‌رود که بیش از 10 بازیکن اصلی در اختیار مجتبی حسینی نیستند.

مجتبی حسینی مقابل سپاهان حق تعویض ندارد!
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

به گزارش "ورزش سه"، خودروسازان فوتبال ایران که لقب جوان‌ترین تیم لیگ برتر را یدک می‌کشند در اواخر لیگ دچار یک بدشانسی بزرگ شده‌اند. آنها در حالی باید در یک مسابقه حساس روز جمعه مقابل سپاهان قرار بگیرند که تعداد کثیری از نفرات اصلی خود را به دلایل مختلف در اختیار ندارند.

وقتی مجتبی حسینی سرمربی پیکان در نشست خبری بعد از بازی با پرسپولیس از داور بازی بابت نشان دادن کارت زرد به شاگردانش و محروم کردن سه بازیکن خود از بازی بعدی گلایه کرد، کمتر کسی تصور می‌کرد خودروسازان نیمی از بازیکنان حاضر در لیست خود را در اختیار نداشته باشند اما این اتفاق عجیب برای پیکان رخ داده است.

ابراهیم صالحی، ساسان حسینی و بهروز نوروزی‌فرد سه بازیکنی هستند که با دریافت کارت زرد مقابل پرسپولیس، دیدار بعدی تیم خود مقابل سپاهان را از دست داده‌اند.

از این گذشته بحران مصدومیت از مدت‌ها قبل به سراغ شاگردان مجتبی حسینی آمده و آنها در همین بازی گذشته با پرسپولیس نیز تعداد زیادی از نفرات اصلی را در اختیار نداشتند. مجتبی حقدوست و امیرحسین غلامی دو بازیکنی هستند که به واسطه پارگی رباط صلیبی مدت‌ها است تیم شان را همراهی نمی‌کنند. همچنین امیرحسین عزیزی جوان 20 ساله پیکانی‌ها که یکی از نفرات مورد اعتماد حسینی در این فصل بود هم به واسطه مصدومیت طولانی‌مدت از ناحیه مچ پا مدت زیادی است در ترکیب تیمش به میدان نمی‌رود.

سامان فلاح یکی از کلیدی‌ترین مهره های پیکان است که به خاطر سانحه تصادفی که برایش پیش آمد در سال 1402 برای پیکان به میدان نرفته و به گفته سرمربی این تیم او تا پایان فصل هم غایب است. همچنین پیکانی‌ها در بازی با پرسپولیس امیر شبانی، دانیال جهانبخش، علی رمضانی، محمدرضا رئوفی منش و محمد بلبلی را به دلیل مصدومیت در اختیار نداشتند و بعید است این نفرات به بازی آینده با سپاهان هم برسند.

این در حالی است که محمدعلی کاظمی مدافع راست پیکان هم در بازی با پرسپولیس دچار مصدومیتی جزئی شده و فعلا زیر نظر کادرپزشکی است. حضور این بازیکن هم مقابل سپاهان مشخص نیست و باید با صلاحدید پزشکان پزشکان اتفاق بیفتد.

با همه این تفاسیر پیکانی‌ها احتمالا 13 بازیکن خود را در بازی روز جمعه با سپاهان در اختیار نداشته باشند؛ بی‌شک مصدومیت‌ها و محرومیت‌ها در این بازی حساس و تعیین کننده در سرنوشت قهرمان لیگ، دست مجتبی حسینی را خواهد بست. با اوضاعی که پیکانی‌ها دارند آنها حتی‌نمی‌توانند لیست 20 نفره بازیکنان خود را پر کرده و به تعدادکافی بازیکن به اصفهان ببرند.

در بهترین شرایط پیکانی‌ها می‌توانند حدود 15 بازیکنی که در ترکیب این تیم بازی کرده‌اند را به اردوی اصفهان ببرند و به زمین بفرستند. به عبارت بهتر می‌توان گفت حسینی در بازی با سپاهان حتی شاید نتواند 5 تعویض خود را هم در جریان بازی انجام بدهد که باید دید او چگونه با این چالش سخت و دشوار مقابل تیم دوم جدول رده‌بندی مبارزه خواهد کرد.

 

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها